Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-15, 01:32
  #2389
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nej, den där SSU-Lisa är inte färdigutbildad 50kg hästsvanspolis, än.

Vafan. Skrämmande att det finns flera Lisa inom polisen som har samma namn, liknar varandra och verkar ha samma mentalitet.
Citera
2022-07-15, 11:30
  #2390
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vafan. Skrämmande att det finns flera Lisa inom polisen som har samma namn, liknar varandra och verkar ha samma mentalitet.
När man ser bilder från polisaktioner så tycker jag att hälften av dagens poliser ser ut så där.
Dock kanske inte alla heter Lisa.
Citera
2022-09-06, 09:25
  #2391
Medlem
NewDawnFadess avatar
Hur gick det, fick den knäböjande polisen sparken? Vad gör hon idag?
Citera
2022-10-15, 22:39
  #2392
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scholdpadda
Jag tycker att Lisa är en hjälte :-) många fler människor borde ta ställning som hon gjorde :-)
Typ som Peter Springare menar du? Starka ställningstaganden tycker du hör till PM. Intressant aspekt. Du gillar fotboll? Kanske det vore en idé om polisen skjuter gummikulor in i publiken där de tänder bengaler? Vore ju minst sagt ett starkt ställningstagande.
Citat:
Ursprungligen postat av NewDawnFades
Hur gick det, fick den knäböjande polisen sparken? Vad gör hon idag?
Postergirl till rekrytering och kontorsjobb gissar jag. För fin i kanten för att sparka. För mycket fitta för att ha på markarbete.
Citera
2022-11-08, 21:06
  #2393
Medlem
Blot-Svens avatar
Jag råkade se en bild från den här händelsen och kände att jag fortfarande blir förbannad när jag tänker på den. Hur fan tänkte HON? Hon hade alltså själv med sig en banderoll som hon rullade ut och höll upp inför en massa mobilkameror i händerna på demonstranter hon helt uppenbart lika gärna kunnat gå med. Sedan gråter hon och verkar lättad. Inte rädd.

Jag tror att hon ville bli polis och att hennes polare inte ska hata henne för det. Totalt olämplig idiot.
Citera
2023-09-20, 23:27
  #2394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDawnFades
Hur gick det, fick den knäböjande polisen sparken? Vad gör hon idag?

Undrar samma sak. Jobbar fröken kvar på norrmalmspolisen?
Citera
2023-11-02, 00:06
  #2395
Medlem
Någon som vet mer?
Citera
2024-01-11, 12:29
  #2396
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klurapadendu
19970417-6347
Lisa Linnéa Simonsson
Juridiskt kön: Kvinna
Personen är inte gift

Tångvägen 27 lgh 1101, 126 42 Hägersten
Vad gör BLM-horan idag?
Citera
2024-02-24, 16:57
  #2397
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Typ som Peter Springare menar du? Starka ställningstaganden tycker du hör till PM. Intressant aspekt. Du gillar fotboll? Kanske det vore en idé om polisen skjuter gummikulor in i publiken där de tänder bengaler? Vore ju minst sagt ett starkt ställningstagande.
Postergirl till rekrytering och kontorsjobb gissar jag. För fin i kanten för att sparka. För mycket fitta för att ha på markarbete.
Men inte i tjänsten.
Nu kan hon krama våltäktsmän eller kriminella så mycket hon vill.
Citera
2024-04-07, 17:52
  #2398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisBatikhexan
Vad gör BLM-horan idag?

Ja, det hade verkligen varit intressant att veta hur det gick för henne snart fyra år senare och hur kolleger samt ledningen reagerade. Skulle inte förvåna mig om hon helt enkelt lämnade poliskåren i nåt skede och kanske böt namn.
Citera
2024-04-14, 16:02
  #2399
Medlem
Fortfarande skyddad identitet, det är otroligt. Tänk om en polis hade knäböjt vid en SD demonstration. Tror ni att den polisen hade blivit belönad med skyddad identitet? Dessutom flera socialdemokrater som lovordade Lisa och tyckte att det var fantastiskt gjort av Lisa.
Citera
2024-05-22, 11:09
  #2400
Medlem
Jobbar hon kvar idag? Hon måste isåfall vara föraktad av sina kollegor. Som jag förstod det så fick hon aldrig sparken men hon kan ju ja slutat frivilligt på grund av det sociala.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback