Citat:
Ursprungligen postat av
Richard-III
Svårt att förstå vad du säger. Tror du säger att jag skall vara skeptisk till Aftonbladet och mer öppen till Snabelnytt?
OK. Är skeptisk till Aftonbladet. Svårt dock att vara mer kramvänlig med propagandakanaler som Fria Tider och såna som ofta ljuger. Men jag skall försöka.
China Daily har jag alltid varit skeptisk till. Men det är ju alla. Har du läst den någon gång?
Tro du lever mer i en så kallad bubbla med fina ord bara. Så Aftonbladet ljuger inte i såna fall om jag ska låta dig ha din bit av ljummen logik till argument?
Aftonbladet vrider fakta som bara den, tar någon av dom upp fråga vem den här personen till fråga var för någon eller skriver dom bara copy pasta som alla medier gör som har så mycket kontroll till information?
Visste du att personen som dog tragiskt var påverkat och vägrade att lyssna och fick till denna oreda? Ingen förtjänar att dö så men man måste veta allt och alla som var inblandade blir nu fängslade och det är på väg men du tycker säkert att även om det blev som folk ville och lagen tog hand om detta redan, så är det okej för oss i Sverige att gå ut och sprida lite mer corona mot varandra?
Tror Kina garvar sönder medans väst världen tar sönder sig själva och dom köper upp alla företag som går konka...
Bra jobb av dig att hjälpa till...