Citat:
Ursprungligen postat av
Polispotatis
Jag har bara detta att säga. Världen är sjuk, människor saknar empati och tänker bara på vad dom själva vill. Trots att evolutionen har kommit så pass långt för oss att vi har ett samvete.
Att påstå att orättvisor idag inte är någonting mot det var förr, det argumentet man du släcka med en gång. Det Finns säker att jobba på enda tills orättvisor inte finns, om det så ska ta en miljon år.
Att kalla demostranterna för huliganer är att ta i, AIK's fotbollshulliganer ställer till med med problem än vad DENNA demostration här gjort. Så man du inte jobba för att få bort dom först och främst?
Corona är bara något ni använder som argument för att det funkar, eftersom ni inte bryr er om människor så har jag svårt att tänka att tänka mig att det är ett stort problem för sådana som flashback styrs av.
Folk för av orättvisor varje dag och det ska inte hända. PUNKT
"Sverige rasar samman", var lite med dramaqueen tack. Sverige står på benen medans världen rasar samman, snacka om blåögd och och att nästan vara bortskämd till ditt levnadsätt.
Gå ut och få en verklighetsuppfattning själv, du bor I art av världen finaste länder (som också har orättvisor) men du får det att låta som att det är "totalt kaos". Det vore snarare kaos om man inte vågade Eller fick säga sina åsikter, och det vore kaos om man inte fick demostrera. När man är I en så pass högt position som Sverige är, så kan man hjälpa andra till skillnad från Många andra länder. Vi hörs och vi syns I resten av världen, Varför?
För ett vi är ett överklass land. Därför man folk j Sverige som vill ha förändring globalt påverka det med än I Många andra länder.
Dom jag sa till någon tidigare, vi bro på ett sandkorn mitt Ute I ingenstans TILLSAMMANS. Alla människor på hela planeten är lika förvirrade, och alla vi är med lika än vad du tror. Gränserna däremot, det är något man man på för tusentals år sedan. Men JA! Det är ju så det alltid varit så det måste vara rätt (eller?).
Du har bara inte bara detta att säga, du kräver bara mer och mer tydligen. Du skriver världen är sjuk men aldrig insett vad världen är. Du skriver att världen saknar empati? Tror mer det är du som inte förstår att det är ni som drar oss alla över en kam och försöka ner alla Svenskars liv in i papperskorgen inte sant?
Jag ser inte dig på gatorna varje dag? Varför inte det händer varje dag inte sant? Nej under en pandemi är det lägligt att göra detta tro mig många idioter som gick ut kommer mista livet nu men ingen empati och stoppa er efterblivna agerande som är impulsivt inte sant?
Varför jobbar du inte med att få bort AIK huliganer också då? Du verkar vara så inne på en enstaka grej som vanligt.
Det bästa med detta är ditt och bara ditt CORONA argument hahahah du är ju en potatis... Inom två veckor kommer corona statistiken åka rätt upp och många kommer dö på grund av detta. Och va inte naiv nog och skriva att det är bara äldre som dör, då visar du bara att du läste om hur denna smitta fungerar riktigt tidigt.
Folk kommer alltid att dö av orättvisor, folk kommer jävlas med fel person, folk kommer ramla ner för saker för dom gör ett dumt beslut. Folk försöker attackera polisen för dom har sett för många gäng filmer, folk kommer bråka med människor med vapen med sig. DU kan inte stoppa vad som kommer aldrig att slutta att hände i världen.
Det är lika med kommunism det är en fin tanke inget människor klarar av att leva i. Världen kommer alltid att vara korrupt, för det är vad människor är är en varelse som kan göra beslut, sitt egna beslut inte vad andra vill att dom ska vara. Ingen kommer vilja leva i din värld eller världen som demonstranterna vill leva i, vet du varför?
För det är vad du vill!
Du verkligen har ingen bild på vad som händer i Sverige har du? som sagt du läser bara en sida på rapportering inte sant? Det pågår så många helt otroligt sjuka saker i landet dagligen men det vill du inte ta på dig eller diskutera?
Det är bra att du tror att skriva "blåögd och och att nästan vara bortskämd till ditt levnadsätt" hur bortskämd är jag? ja du visar bara tvärt om din potatis...
Snarare du borde gå ut och kolla hur efterblivet folk beter sig när ni går runt så nära och spridningen bara ökar, ni tror i till hundra procent att ni inte kommer att drabbas och klagar att ni inte kan åka på semester, för världen utanför Sverige tror att vi alla är idioter som dig i detta fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Polispotatis
Gå ut och få en verklighetsuppfattning själv, du bor I art av världen finaste länder (som också har orättvisor) men du får det att låta som att det är "totalt kaos". Det vore snarare kaos om man inte vågade Eller fick säga sina åsikter, och det vore kaos om man inte fick demostrera. När man är I en så pass högt position som Sverige är, så kan man hjälpa andra till skillnad från Många andra länder. Vi hörs och vi syns I resten av världen, Varför?
För ett vi är ett överklass land. Därför man folk j Sverige som vill ha förändring globalt påverka det med än I Många andra länder.
Dom jag sa till någon tidigare, vi bro på ett sandkorn mitt Ute I ingenstans TILLSAMMANS. Alla människor på hela planeten är lika förvirrade, och alla vi är med lika än vad du tror. Gränserna däremot, det är något man man på för tusentals år sedan. Men JA! Det är ju så det alltid varit så det måste vara rätt (eller?).
Detta visar bara att du inte borde ha fått en utbildning alls, du tror för vi lever i ett universum så ska du visa världen hur bra du är på alla nivåer kolla hur bra du har det men ge bort dina jäkla pengar då! Det är detta som är problemet med din inställning det är bara din jävla synpunkt att det ska vara så åk till USA och bo där då din mupp. Staten ska hjälpa oss i Sverige punkt slut det är kontraktet vi alla går efter alla som betalade din utbildning till slutet av gymnasiet och en del av CSN. men om vi har så mycket varför betalar vi ens till baka CSN om vi är så jävla rika som du skriver?
Hela ditt argument är som ett svart hål allt bara slits bort medans du skriver dina tunna argument. Om du vill leva i en värld utan gränser så varför åker du inte till Turkiet/Syrien/Iran/Irak/Egypten dom vill säkert ha dig där. tro mig dina argument kommer inte få vara sagda länge. Om du resta runt i världen så skulle du se vad du inte kan se just nu i dina "goda tankar", du skapar mer problem än vad du löser. Du skapar mer orättvisor med dina tvång till en "perfekt värld".
Du och folk som har samma tanke banor är problemet, ni försöker implementera tankar istället för verkligheten... Ingen i eran position gjorde så raketer finns, ingen i din position skapade något än ett helvete för forskare och uppfinnare som skapar en bättre värld för alla. Ja vet gå med peta och var selektiva medans ni drar in miljoner eller blm som sponsras av demokrater, liksom en idiot kan forska och se att detta är inte korrekt men alla vill bara ta folks ord utan någon som helst forskning i....
Men lev i din jävla bubbla din jävla potatis...