2020-06-02, 09:34
Medlem
Riaks avatar
Jag äter kebabrulle i stort sätt varje dag från samma ställe. Det enda det innehåller är kebabkött, bröd, sallad, gul lök och sås. Vad får ni från era kebabrullar?
Citera
2020-06-02, 09:35
Bannlyst
Kebabkött, isbergssallat, fefferoni, tomat, rödlök, pommes, gurka & valfri sås. Dock kebabtallrik, kebabrullar är för tjejer, araber och bögar.
Citera
2020-06-02, 10:36
Medlem
Riaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -AEI
Kebabkött, isbergssallat, fefferoni, tomat, rödlök, pommes, gurka & valfri sås. Dock kebabtallrik, kebabrullar är för tjejer, araber och bögar.

Varför är det bara för tjejer, araber och bögar? Jag förstår om det ser lite bögigt ut om man stoppar den i munnen. Men jag använder bestick när jag äter den.
Citera
2020-06-02, 10:38
Medlem
Rödlök absolut inte gul, bara fattiga pizzerior serverar gul lök till kebaben. Sen lite gurka,sallad självklart sås. Sen äter man ju en tallrik då rullen alltid blir som att hålla i en 30cm floppande dildo medans du äter den, plus brödet är aldrig gott när de är helt ner soggat med sås och kebabflöt!

Mvh
Citera
2020-06-02, 20:07
Medlem
Glöm inte lite ost också. Gör en enorm skillnad i smak när köttet är varmt och osten smälter ihop med övriga ingredienser.
Citera
2020-06-02, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Glöm inte lite ost också. Gör en enorm skillnad i smak när köttet är varmt och osten smälter ihop med övriga ingredienser.

Ost? Fan det har man aldrig tänkt på.
Citera
2020-06-02, 22:35
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacLug
Ost? Fan det har man aldrig tänkt på.

feta ost är också nice.
Citera
2020-06-02, 22:39
Bannlyst
Det var onödigt sagt från den där killen. Han ville bara provocera.

Citat:
Ursprungligen postat av Riak
Varför är det bara för tjejer, araber och bögar? Jag förstår om det ser lite bögigt ut om man stoppar den i munnen. Men jag använder bestick när jag äter den.
Citera
2020-06-07, 12:56
Medlem
maxorrs avatar
Här har ni en fin kebab som man sen kan lägga i valfritt bröd med grönsaker

https://www.youtube.com/watch?v=8PHRq-SRA1s

Den här såsen är goo tex men finns många varianter .. det gäller att inte överkrydda såsen om köttet (färsen) är redan smakrikt.. men den funkar ju med såna där flagor av kebab

https://mittkok.expressen.se/recept/magnus-kebabsas/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in