Citat:

Jag säger att det går att köra i de hastigheterna , har även blivit omkörd av dårar som bara försvinner men tydligen inte du ,, det har blivit bättre sedan olyckan.. Polisen har även kört sträckan och tagit fortkörare .. Har jag sagt och uppmanat någon att köra i de hastigheterna  ??  skall du snacka om tjata ,,, snackat straff sida upp och sida ner,, har du kollat dina källor om någon börjat rökt än idiot ??
			Men ge dig nu. Jag har kört vägen massor av gånger och aldrig mött eller körts om av någon som varit i närheten av att köra i 150 km/h (eller "ens" 120 km/h) på den. Jag har kört vägen både dagtid, kvällstid och på nätter.
Jag fattar inte varför du tjatar om vägen som vore den en bred motorväg eller motortrafikled. Sekunderna innan olyckan passerades flera in- och utfarter och brevlådor. Sekunderna efter skulle ännu fler ha dykt upp, följt av en 50-skylt, ett samhälle och en stor T-korsning.
Jag tycker du är en idiot om du rättfärdigar att köra 150 km/h på vägen ifråga.
Visst, det är jättetragiskt att fyra 16-åringar dött, och att hon hänsynslöst vansinneskört på ett sätt som innebar stor risk för att fler kunde strukit med om hon t ex kört på någon eller fått möte. Tyvärr överlevde föraren L, och tyvärr verkar hon inte känna något som helst ansvar för olyckan och "förnekar brott". Gärningspersonen L ska absolut åtalas och helst få ett hårt och kännbart straff.

Jag fattar inte varför du tjatar om vägen som vore den en bred motorväg eller motortrafikled. Sekunderna innan olyckan passerades flera in- och utfarter och brevlådor. Sekunderna efter skulle ännu fler ha dykt upp, följt av en 50-skylt, ett samhälle och en stor T-korsning.
Jag tycker du är en idiot om du rättfärdigar att köra 150 km/h på vägen ifråga.
Visst, det är jättetragiskt att fyra 16-åringar dött, och att hon hänsynslöst vansinneskört på ett sätt som innebar stor risk för att fler kunde strukit med om hon t ex kört på någon eller fått möte. Tyvärr överlevde föraren L, och tyvärr verkar hon inte känna något som helst ansvar för olyckan och "förnekar brott". Gärningspersonen L ska absolut åtalas och helst få ett hårt och kännbart straff.