Citat:
Ursprungligen postat av
Galaxies
Hoppas även att hennes föräldrar (och 14-åriga tjejens föräldrar) får ta emot kritik för vad dom lät sin dotter hålla på med (genom att låna ut bilen till henne). Hoppas dom blir skadeståndsskyldiga så att dom får åtminstone nåt straff. Jag tycker dom borde gå ut i media och be om ursäkt.
Jag hyser hittills närmast noll empati för föraren (L*visa). Människor som henne borde aldrig få förekomma i trafiken, och det är positivt att vi slipper riskera träffa på henne under åtminstone den närmsta tiden. Extra illa att hon tämligen "nyss" (åtminstone för nåt år sedan, vissa påstår 2-3 veckor sedan) tagit körkort.
Nej, de behöver knappast höra det nu. Förstår du inte det så har du problem.
Och varför skall någon annan stå till svars för en myndig persons handlande. Jag ser inte dina föräldrar vara ute i media och be om ursäkt för att du är efterbliven.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mreapoe
Jodå nog har vi hört talas om det där fransförlängningarna folk i vissa trashförorter och på bonnlandet sysslar med. Men i storstan förekommer det väldigt sällan, i alla fall bland bildad ungdom, för att inte tala om barn. Så, tyvärr säger det en hel del om hela familjen som nu får skörda vad man sått.
Det är minst lika vanligt i "storstan", i alla områden. Du kan inte bara utgå frpn din lilla krets. Det där är rent skitsnack och ännu ett tarvligt försök att snacka skit om tjejerna på ett icke konstruktivt och barnsligt sätt. Säger mera om dig en den lilla 14-åriga tjejen.
Citat:
Ursprungligen postat av
myggan33
Nån som vet vem som troligen hittades i vattet? Och om så var fallet, hur hamnade den där?
Folk slungas ut ur fordon vid olyckor ibland, det mest sannolika.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klickis
Ingen som vet hur det går för Lovisa eller har länkar till uppdateringar på insta. Tacksam för länk om det finns.
Nej, finns ingen info om L vad jag vet. Inte heller sett något nytt om J. Inte omäjligt att det går upp och ner känslomässigt för henne. Hoppas det finns nära och kära där som kan hjälpa henne.