Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-05-28, 19:08
  #13
Medlem
Intelligentdesigns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Exakt som varningarna fungerar idag alltså.

En varning påminner dig om att du bör skärpa till dig.

Drar du inte på dig för många under kort tid belönas du med att få vara kvar.

Du verkar inte ha läst mitt meddelande, jag tycker nog det är på plats med en varning här för folk som inte tycks klara av att ta till sig innehållet men ändå känner sig tvugna att svara alternativt varning för att ditt inlägg inte för diskussionen framåt, det tillför ingenting utöver det som redan har sagts.

Problematiken ligger i att korrelationen mellan varning och avstängning är otydlig, oklar och diffus.

Detta har jag tydligt förklarat i mina inlägg ändå tycks det inte ha gått fram till dig, vidare tycks du inte heller ha nån åsikt om mitt förslag om en mätare som underlättar för människor.

Jag hoppas att du tar till dig detta och skärper till dig, om du vill vara kvar på Flashback.
Citera
2020-05-28, 21:23
  #14
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligentdesign
Du verkar inte ha läst mitt meddelande, jag tycker nog det är på plats med en varning här för folk som inte tycks klara av att ta till sig innehållet men ändå känner sig tvugna att svara alternativt varning för att ditt inlägg inte för diskussionen framåt, det tillför ingenting utöver det som redan har sagts.

Problematiken ligger i att korrelationen mellan varning och avstängning är otydlig, oklar och diffus.

Detta har jag tydligt förklarat i mina inlägg ändå tycks det inte ha gått fram till dig, vidare tycks du inte heller ha nån åsikt om mitt förslag om en mätare som underlättar för människor.

Jag hoppas att du tar till dig detta och skärper till dig, om du vill vara kvar på Flashback.

Jag svarar aldrig i trådar jag inte har läst, tackar som frågar.

Du vill ha ett hjälpmedel som redan finns, vilket bara blir konstigt. Du vill ha det för att tramsare ska kunna hålla på att tramsa så långt som möjligt.

Tramsa inte alls så löser sig problemet självt. Att du inte kan hålla dig i skinnet är ingen utsäkt för att du och dina gelikar ska få några hjälpmedel. Lär er hålla er i skinnet istället. Inga jävla staplar här, tack.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback