• 2
  • 3
2024-06-28, 13:04
Medlem
Jag vet att mina föräldrar inte hade bästa omdömet, dom var som sagt alkoholister.

Kan inte dömma dom för hårt heller då jag vet att dom var sjuka.

Mina föräldrar satte mig i en utsatt situation den kvällen, men det var ingen av oss som tänkte att vi skulle bli beskjutna över ett fylle tjafs direkt.

Tomas tog det beslutet åt oss när vi var som mest sårbara. Ett beslut som påverkar mig än idag.

Jag kan inte förstå hur man kan vara rädd för en berusad man som sover. Jag köpte aldrig den ursäkten
Citera
2024-06-28, 13:09
Medlem
Jag vet än idag inte varför min pappa var tvungen att dö, j
ag och min mamma hann aldrig prata om det, hon dog några år senare när jag fortfarande var liten.

Jag är den ända som lever idag från den dagen, tyvärr var jag för liten för att minnas något.
Citera
2024-06-28, 13:11
Medlem
Tomas fick 11 års fängelse.

Jag fick livstid
Citera
2024-06-28, 14:42
Medlem
Jag önskar jag kunde slänga han i ett dike och låta han ruttna som han gjorde mot farsan. Skit i skadestånd, fängelse, förlåtelse.

Ligg och ruttna i dike fega kräk
Citera
2024-06-28, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainbugzz

Jag fick livstid

Vad gör den här Tomas idag? Lever han?
Citera
2024-06-28, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainbugzz

Jag fick livstid

Jag är så ledsen för det som hände dig och ja,du är dömd till livstid men DU ÄR STARK!!! Låt inte Tomas ta ditt liv ifrån dig,lev ditt liv fullt ut o låt honom inte vinna!
Ja,alkoholism är en sjukdom, har vuxit upp bland missbruk o elände men det ursäktar inte vad varken du eller jag gått igenom som barn. Styrkekramar från mig❤️
Citera
2024-06-30, 15:10
Medlem
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in