Citat:
Ursprungligen postat av
Brainbugzz
Det är jag som är sonen här.
Jag har precis hört podden och måste säga att det är nog det värsta jag hört.
Ganska sjuk känsla att höra en okänd man sitta och ljuga om det trauma man varit med om 25 år senare.
Jag hör ju att han sitter och läser domen som finns här i tråden, han har bara ändrat namn och uteslutit förhör, obduktionsprotokoll osv.
Tack för att du höll mig anonym kompis men du kunde ju frågat om det var okej att skjuta huvudet av farsan också.
Ganska brutal detalj du la till där, inför hela landet.
Jag antar att det inte var tillräckligt dramatiskt att han blev skjuten framför sin familj, han var tvungen att bli av med huvudet också?
Låt mig klargöra detta, FARSAN BLEV INTE SKJUTEN I HUVUDET.
Han blev skjuten i bröstet 9 kulor,
8 hagel o 1 slug.
Han blev avrättad i sömnen med 3.0 promille alkohol i blodet, ni behöver inte göra det mer brutalt.
Att jag ska behöva höra det här 25 år senare är vidrigt.
Det är min familj du pratar om horunge, jag skulle uppskatta om du höll dig till fakta om MITT PRIVATLIV innan du låter hela Sverige höra skit.
Till resten av er som är nyfikna så hänvisar jag till domen i denna tråd.
Om någon har information om T. P så skulle det vara grymt, jag är inte klar med han än.
Pappa har varit död i 25år nu, låt han vila i frid.
Peace
Jag som läsare av tråden kan bara beklaga djupt det du utsattes för som liten pojke.
Ingen ska behöva leva med det trauma, allra minst ett litet barn.
Med det sagt,och nu kommer jag troligen få fan av dig, inga föräldrar sätter sig och dricker i en park med ett litet barn om de inte har alkoholproblem eller väldigt bristande omdöme. Din Pappa var säkert som du minns honom världens bästa, men det är inte okey någonsin att göra så.