Citat:
Ursprungligen postat av
MrMario
Precis, det var därför jag konstaterade att det blir intressant när hans bakgrund kommer fram i klarare ljus. Jag vill veta varför han betedde sig som han gjorde vid ingripandet och varför poliserna ansåg att han behövde hållas fast på det sättet. Min spekulation är att han har en stökig bakgrund och har ett invant beteende att bete sig trotsigt eller våldsamt mot poliser.
Nope!
Du är bara bitter för att du vet att du inte har något att sätta emot min argumentation. Frustrerat hat rår helt enkelt inte på rationellt underbyggda argument. Jag ser fram emot expertutlåtanden när en eller flera oberoende utredningar gjorts av händelsen. Dessförinnan är dessa "experter" lika mycket tom hetluft som du är.
Du har ingen argumentation, din argumentation är att först ljuga om att detta är ett standardgripande. Något som avfärdades direkt av yrkeskunniga jag citerade, där bland annat en högt uppsatt från utbildningsväsendet från just staden i fråga kommentarer gripandet. Sedan har du kommit med tomma teorier, du har inte haft ett endaste rätt.
Att vräka ur dig påhittade saker är inte att argumentera, det är att ljuga. Att vara en unken mytoman gör inte dina inlägg mer sanningsenliga, du framstår bara som väldigt korkad.
Du avfärdar experter men i samma veva kommer du med totalt påhittade teorier för att du besitter "expertis" om saker som är tagna helt ur luften.