Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-05-26, 21:57
  #13
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Här är i alla fall original beatet som dom har snott:
https://www.youtube.com/watch?v=2zlpl2adKD8



Tänk att du gör den låten med den refrängen. Visar du då stolt upp den för din mamma?

Beatet ska vara licensierat så det är inga konstigheter där.
"Song
Dark Trap Beat
Artist
Kaprim
Album
Dark Trap Beat
Licensed to YouTube by
QNT (on behalf of Kaprim); QNT - Publishing, QNT Group"
Beatet är verkligen det minsta problemet här.
Citera
2020-05-26, 22:06
  #14
Medlem
GormDenGamles avatar
Aj då! Detta var inte bra. Men det är bättre med plastvapen än med riktiga.
Såg lite kul ut när han skulle låtsas att dricka ur flaskan.
Vilka är flickorna?
__________________
Senast redigerad av GormDenGamle 2020-05-26 kl. 22:20.
Citera
2020-05-26, 22:08
  #15
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
https://youtu.be/Bl8lwYgj2kY.

Bidrar med den här reaktionen från en snubbe som vars största dröm förmodligen är att bli rejält gangbangad av hela det där invandrargänget och bli kallad för ”smutsiga svenne, svenne hora” samtidigt.

Vilket jävla retard vet knappt vad jag ska säga..

”Jaaaa alltså dessa grabbar hade man nog absolut inte velat bråka med om vi säger så! Då kan man nog råka riktigt illa ut hehehehehe”..

Snälla dö.

Varför ber vår hjälte Alge en youtuber som snittar på under 300 views att göra en reageravideo? Vilken jävulsk desperation det måste ligga bakom.
Är Alge utan mat på bordet?

Andreas Allerstrand verkar efterbliven, är han det?
Citera
2020-05-26, 22:16
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnersten
AAAAAAAAAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!


ÅH jävlar! Vadfan är det som händer?


Riktiga särbarn verkligen.



Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför ber vår hjälte Alge en youtuber som snittar på under 300 views att göra en reageravideo? Vilken jävulsk desperation det måste ligga bakom.
Är Alge utan mat på bordet?

Andreas Allerstrand verkar efterbliven, är han det?


Jadu.. Andreas IQ är nog inget som slår till skyarna direkt. Killen ger låten 8/10 i betyg och upprepar att Alge är en riktig cool bad-guy.. Bara hur han sitter och diggar till låten och ger överväldigande komplimanger hela tiden är i min mening något som han borde få 8 år i isoleringscell för.
Citera
2020-05-26, 22:28
  #17
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
Riktiga särbarn verkligen.






Jadu.. Andreas IQ är nog inget som slår till skyarna direkt. Killen ger låten 8/10 i betyg och upprepar att Alge är en riktig cool bad-guy.. Bara hur han sitter och diggar till låten och ger överväldigande komplimanger hela tiden är i min mening något som han borde få 8 år i isoleringscell för.

Försöker starta en tråd om denna underbara kille Andreas i Youtuber-forumet. Känner att jag behöver veta allt om denna rapmusikexpert.
Citera
2020-05-27, 01:45
  #18
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
https://youtu.be/Bl8lwYgj2kY.

Bidrar med den här reaktionen från en snubbe som vars största dröm förmodligen är att bli rejält gangbangad av hela det där invandrargänget och bli kallad för ”smutsiga svenne, svenne hora” samtidigt.

Vilket jävla retard vet knappt vad jag ska säga..

”Jaaaa alltså dessa grabbar hade man nog absolut inte velat bråka med om vi säger så! Då kan man nog råka riktigt illa ut hehehehehe”..

Snälla dö.

Det första jag tänkte när jag såg honom sitta där i keps och solbrillor var att han måste trolla.
Den här mannen kan inte vara seriös.
Men så nämner han att denna Dawood har bett honom att kommentera hans nya video.
Då funderar man ju över hur liten k-k denna Dawood måste ha när han är så uppmärksamhetskåt som ber om en sån grej.

Vad är detta för nått?
Vem är denna svenska kille som har en sådan vurm för detta negertugg?
Frågorna är många.

Den största frågan är nog hur det kommer att gå för vårat Svenska land?
Är det det här som är våran framtid?
Citera
2020-09-16, 19:19
  #19
Medlem
Han är så fake. Jag mår dåligt av att titta eller lyssna på han. Det är hånande för äkta rappare som har en RIKTIG historia. Man ser dessutom i hans ögon att han aldrig har tagit ett liv. Det är allt jag har att säga om han.
Citera
2020-09-16, 21:33
  #20
Medlem
brianmolkos avatar
Sån där skitmusik som bara släppts på Youtube, gud vad töntigt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback