Citat:
Hej @W.S
Jag funderar mycket på hur❗och på vilket sätt som jag skall skriva mina detaljerade förklarings-inlägg gällande den psykologiska skräckfilmen "The Babadook" från 2014, detta så att du på bästa ... så som det enklaste sättet skall förstå vad jag skriver om.
Det betyder, att jag vill i den mån det går att undvika krångliga och svåra ord så som längre meningar.
När jag sedan skriver om de psykologiska delarna i skräckfilmen "The Babadook" så kommer jag att använda en del ord och meningar som jag tidigare inte har behövt använda i denna skräckfilms-tråden, men❗
jag kommer att innanför klammer parenteser ge förklaringar när det blir nödvändigt att göra så eftersom meningen är ju att du skall kunna förstå det du läser.
Att fördjupa sig i de psykologiska delarna och detaljerna speciellt i en sådan skräckfilm som "The Babadook" krävs att man förklarar allting i rätt ordningsföljd för att sålunda slippa ifrån pannkaks-effekten, det vill säga, där läsaren blir förvirrad och tappar läs-intresset.
När jag sedan börjar att skriva mina förklarings-inlägg gällande de psykologiska delarna i skräckfilmen "The Babadook" så kommer jag att rubricera, det vill säga, under varje rubrik skrivs ett antal textstycken.
Det kommer att krävas många skrivna inlägg innan jag nått mitt mål gällande den psykologiska skräckfilmen "The Babadook's" alla egendomliga detaljer.
Mvh/ @JokerMannen
👍