2016-09-16, 13:58
Medlem
Fjantors avatar
Blir väl spana in Rob Zombies 31 nu då den kommit..

http://www.imdb.com/title/tt3835080/
Citera
2016-09-16, 15:36
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Blir väl spana in Rob Zombies 31 nu då den kommit..

http://www.imdb.com/title/tt3835080/
Var hittar du den nånstans?
Citera
2016-09-16, 15:37
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Var hittar du den nånstans?

Släpptes på amerikanska iTunes idag, men då måste du nog ha VPN för att se den. Om du vill se den olagligt tror jag den finns att hitta på kanske världens största torrentsajt.
Citera
2016-09-16, 15:56
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Släpptes på amerikanska iTunes idag, men då måste du nog ha VPN för att se den. Om du vill se den olagligt tror jag den finns att hitta på kanske världens största torrentsajt.
Tack o bock.
Citera
2016-09-16, 18:02
Medlem
Härligt, blir att se 31 ikväll då!
Citera
2016-09-16, 20:10
Bannlyst
Citat:
The Invitation var en otippad höjdare. Riktigt jävla otäck.

6,7 på IMDB. Det är ju rätt högt för en modern skräckfilm så jag ger den en chans! Storyn låter lovande.
Citera
2016-09-16, 20:24
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dodsknarkarnazi
6,7 på IMDB. Det är ju rätt högt för en modern skräckfilm så jag ger den en chans! Storyn låter lovande.
Den är gjord som man gjorde film förr, långt uppbyggande av historien och ett klimax på slutet. Jag kollar löjligt mycket film och dom filmer hjärnan klurar på långt efteråt är dom bästa.
Det här är en sån film.
Citera
2016-09-16, 21:44
Medlem
Unisertits avatar
Såg precis 31. Sämre än Rob Zombies tidigare clownfilmer. Stundtals långtråkig, ok ibland men överlag 3/10.
Citera
2016-09-16, 21:46
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Såg precis 31. Sämre än Rob Zombies tidigare clownfilmer. Stundtals långtråkig, ok ibland men överlag 3/10.
Jag håller med. Inte ens Cheri Moon var sig lik. Inget hysteriskt skratt, inget vicka på rumpan, ingen Captain Spaulding, ingenting...
Citera
2016-09-16, 23:06
Bannlyst
Citat:
Den är gjord som man gjorde film förr, långt uppbyggande av historien och ett klimax på slutet. Jag kollar löjligt mycket film och dom filmer hjärnan klurar på långt efteråt är dom bästa.
Det här är en sån film.

Herrejävlar vilken uppbyggnad det var men det var ändå en konstant obehaglig stämning och man satt på helspänn hela tiden. Riktigt skruvad film. Jag ger The Invitation stabila 7/10. Det borde göras mer skräckfilm på det här sättet.
Citera
2016-09-17, 00:12
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Jag håller med. Inte ens Cheri Moon var sig lik. Inget hysteriskt skratt, inget vicka på rumpan, ingen Captain Spaulding, ingenting...
Javisst. Jag funderade kring om detta var en prequel av något slag. Men fick ändå känslan att så ej var fallet. Lite vickande på rumpan, klämma gubbpenis gjorde hon på bensinstationen iallafall.

Båda negrerna var totalt ointressanta, sen var det enkelt att förutse vilka som skulle dö i vilken ordning.
Citera
2016-09-17, 20:26
Medlem
FugitiveDucks avatar
Antingen är Rob Zombie en hel-inkompetent filmskapare, eller så blev 31 kraftigt klippt i redigeringsrummet. Snackar då inte om våldsscenerna, men överlag. Filmen kändes ju ofärdig! Heeelt plötsligt slungas vi in i 31-spelet - ingen build-up eller nått. Spelet startas igång, och sen är det slut. Noll karaktärsutveckling, noll spänning, och det finns absolut ingen anledning till varför man ska bry sig om det som händer på skärmen.

Så sinnessjukt mycket potential. Fattar inte hur Robban kunde fucka upp så totalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in