2015-05-25, 18:10
Bannlyst
http://www.studiosentertainment.se/maskarna/

Alltså... Hahahahah! Och det där ska vara en seriös film?!
Citera
2015-05-25, 18:16
Medlem
Kalender-mannens avatar
Droppar mest in för att lätta eran tunga måndag med en musikklassiker: Zombie 2 Flesh Eaters huvudtema i disco version.

https://www.youtube.com/watch?v=0rRT9pRAROM
Citera
2015-05-25, 18:23
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalender-mannen
Droppar mest in för att lätta eran tunga måndag med en musikklassiker: Zombie 2 Flesh Eaters huvudtema i disco version.

https://www.youtube.com/watch?v=0rRT9pRAROM

Haha, tack för den!

Jag vill dela med mig utav denna svenska låt: Mitch Murder - La Morte della Speranza
Citera
2015-05-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Tror det, inte helt hundra på det faktiskt.

Njuta står då som distributör på Discshop. Har du sett någon annan bra skräckfilm på sistone? Varit inaktiv här.
Citera
2015-05-25, 20:27
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Har du sett någon annan bra skräckfilm på sistone? Varit inaktiv här.

Ja, jag har undrat lite var du har hållit hus på sistone!

Nä egentligen inte, sett väldigt lite skräck nu i maj men det går ju i vågor som sagt, men jag såg faktiskt Critters för första gången för en stund sedan och den gick ju hem, åttiotals-camp och charmigt som fan! Alltid gillat förortsidyller med villa, familj och två barn med husdjur och så vidare, denna klarade ju det testet galant. Sen att den är lite som Gremlins är också ett plus i kanten, men Joe Dante kan ju det där med villaidyller i förorten.
Citera
2015-05-25, 20:39
Medlem
Zaxxons avatar
Citat:

Nä egentligen inte, sett väldigt lite skräck nu i maj men det går ju i vågor som sagt, men jag såg faktiskt Critters för första gången för en stund sedan och den gick ju hem, åttiotals-camp och charmigt som fan! Alltid gillat förortsidyller med villa, familj och två barn med husdjur och så vidare, denna klarade ju det testet galant. Sen att den är lite som Gremlins är också ett plus i kanten, men Joe Dante kan ju det där med villaidyller i förorten.
Föredrog helt klart Ghoulies som Gremlins-substitut för en 20+ år sen. Haru sett "skiten"? Det var en av mina favoritrullar under 90talet.. Såg om den för 6-8 år sen och jävlar den var inte bra.

Som försvar är storyn helt OK. Men vad jag minns ere porrfilmsskådespeleri som gäller.
Senast redigerad av Zaxxon 2015-05-25 kl. 20:55.
Citera
2015-05-25, 20:48
Medlem
Voodooprastens avatar
Citat:

Längesedan jag såg Critters, men har minnen av att farsan i filmen ofta fällde roliga kommentarer och att det utspelade sig en väldigt humoristisk scen mellan honom och dotterns pojkvän (Billy Zane) vid matbordet.

80-tals charm när den är som bäst!
Citera
2015-05-25, 21:04
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaxxon
Föredrog helt klart Ghoulies som Gremlins-substitut för en 20+ år sen. Haru sett "skiten"? Det var en av mina favoritrullar under 90talet.. Såg om den för 6-8 år sen och jävlar den var inte bra.

Känner till den men aldrig sett den, som man kanske borde åtgärda i veckan nu!

Nästa film blir antingen Leprechaun 3 i regi av Brian Trenchard-Smith eller Frankenstein's Army då båda finns på US Netflix.

Sen har jag ju Critters 2 också men den får vänta till någon annan dag.
Citera
2015-05-25, 21:14
Medlem
Carnage.s avatar
Ville bara flika in med en grej här. Vet att jag redan har sagt detta förut, men ändå:

Citera
2015-05-25, 21:29
Bannlyst
Såg att Bio Rio kommer köra en gammal giallo på Torsdag.

http://fhp.nu/Rio/Kalendarium/Salong...S-SEVEN-TIMES/
Citera
2015-05-25, 21:30
Medlem
Citat:

skärpning, rakii.
critters filmerna
trodde jag att
du hade sett.
ajaj, inte bra

/HA
Citera
2015-05-25, 21:30
Medlem
Zaxxons avatar
Citat:
Känner till den men aldrig sett den, som man kanske borde åtgärda i veckan nu!

Nästa film blir antingen Leprechaun 3 i regi av Brian Trenchard-Smith
Japp, förbered dig på en skrämmande bergochdalbana till film, med en liten grönklädd mupp som springer omkring och gapar: "Where is me gooold?" på amerikansk irländska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in