2009-11-18, 20:28
Medlem
wernblom88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Söker en film med heta brudar, alternativt 1-3 heta brudar. En skräkis söker jag då, naturligtvis.

Men inte allt för äcklig

Candyman, Virginia Madsen är heet.
Senast redigerad av wernblom88 2009-11-18 kl. 20:31.
Citera
2009-11-18, 21:45
Medlem
motherfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wernblom88

Skall tittas! Tackar
Citera
2009-11-18, 21:49
Medlem
Rakiis avatar
Citat:

Såg om den för några veckor sedan bara och måste säga att den håller sig än idag, riktigt hög klass både med spänningen och ämnet kring "urban legends". Blev också väldigt sugen på att läsa novellen av Clive Barker i samma stund, gillar verkligen hans böcker.
Citera
2009-11-18, 22:52
Medlem
NoTruces avatar
Citat:

En film som fortfarande är riktigt obehaglig. Dessutom håller jag med Rakii, man blir sugen på att läsa Barker igen.
Citera
2009-11-18, 22:55
Medlem
motherfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
En film som fortfarande är riktigt obehaglig. Dessutom håller jag med Rakii, man blir sugen på att läsa Barker igen.

Vill inte ha en obehaglig. Vill ha där en het tjej medverkar, precis som dead or alive. Har du tips?
Citera
2009-11-18, 22:58
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Vill inte ha en obehaglig. Vill ha där en het tjej medverkar, precis som dead or alive. Har du tips?

Definiera het tjej då. Scary Movierullarna är väl inte direkt skräckfilm, men brukar inte Carmen Electra vara med där?
Citera
2009-11-18, 23:00
Medlem
loafmasters avatar
Citat:

Vad är det för mening med att leta efter en skräckfilm som inte är obehaglig?
Citera
2009-11-18, 23:02
Medlem
motherfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Definiera het tjej då. Scary Movierullarna är väl inte direkt skräckfilm, men brukar inte Carmen Electra vara med där?

Sexig kropp. Hon ska ha stora pattar, man ska se hennes string när hon blir jagad osv... Behöver inte vara en jättekändis som medverkar i filmen.
Citera
2009-11-18, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Vad är det för mening med att leta efter en skräckfilm som inte är obehaglig?

Jag gillar rätt många skräckfilmer trots att de inte lyckas skrämma mig. Balla monster/störda mördare och förståelse för att kvinnor bara duger till att bli våldtagna och mördade räcker långt.
Senast redigerad av Ficktjuven 2009-11-18 kl. 23:06.
Citera
2009-11-18, 23:05
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ficktjuven
Jag gillar rätt många skräckfilmer trots att de inte lyckas skrämma mig. Balla monster/störda mördare och förståelse för att kvinnor bara duger till att bli våldtagna och mördade räcker långt.

Så gör även jag. Men i grund och botten måste väl den främsta anledningen till att man ser på en skräckfilm vara att bli skrämd då det är filmens syfte. Sedan är det helt klart subjektivt vad som skrämmer var och en.
Citera
2009-11-18, 23:12
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Sexig kropp. Hon ska ha stora pattar, man ska se hennes string när hon blir jagad osv... Behöver inte vara en jättekändis som medverkar i filmen.

Vet inte ens om det finns någon skräckfilm med en genuin behållning som uppfyller dina kriterier.
Citera
2009-11-19, 01:00
Medlem
wernblom88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Såg om den för några veckor sedan bara och måste säga att den håller sig än idag, riktigt hög klass både med spänningen och ämnet kring "urban legends". Blev också väldigt sugen på att läsa novellen av Clive Barker i samma stund, gillar verkligen hans böcker.

Jag har aldrig läst något av barker men jag gillar hans manus och är imponerad av Hellraiser där han även regisserar. Candyman är en av få filmer som är lika läskig som när man såg den när man var yngre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in