2020-05-24, 15:58
Medlem
Hur kan man blockera eller filtrera bort mail om ex bitcoin eller så står det att jag har vunnit en telefon, så jävla trött på dessa mail
2020-05-24, 16:59
Medlem
Vad har du för e-postleverantör?
2020-05-24, 20:29
Medlem
sam.fishers avatar
Nu antar jag att du kör med outlook/gmail? Båda har en funktion där du kan markera mail som spam/junk/fishing/block, kör med den istället för att bara radera mailen.
2020-10-07, 13:57
Medlem
Jag får en massa mail om Bitcoin vad är det för jävla rövhål som slickar den dyngan
Kina 🇨🇳????
2020-12-28, 17:42
Medlem
NyttAnonymtKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sam.fisher
Nu antar jag att du kör med outlook/gmail? Båda har en funktion där du kan markera mail som spam/junk/fishing/block, kör med den istället för att bara radera mailen.

Har med hamnat i en veva där jag får tiotal spammail om bitcoins varje dag. Avsändarna är dock från typ @adlibris eller @blomsterlandet.se, så verkar inte spela någon roll hur mycket jag än markerar som spam.. :/
2020-12-29, 13:59
Medlem
zixls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttAnonymtKonto
Har med hamnat i en veva där jag får tiotal spammail om bitcoins varje dag. Avsändarna är dock från typ @adlibris eller @blomsterlandet.se, så verkar inte spela någon roll hur mycket jag än markerar som spam.. :/
Nej, dom byter avsändare. Men om du inte vill ha just om bitcoins så kan du ju spärra det ordet. Eller vitlista de du vill ha och spärra resten av världen.
2020-12-30, 15:38
Moderator
vhes avatar
Hoppsan. Det här kan knappast betraktas som IT-säkerhet. Då det inte finns mycket diskussion av värde så låser vi, och hänvisar framtida diskussioner om spamfilter till lämplig tråd rörande mailtjänsten ni använder, eller (FB) Övriga dator- och IT-diskussioner.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in