2006-04-01, 22:12
Medlem
brevmannens avatar
Jag funderar på att läsa nån kurs på Axelsons som har ett antal hälsokurser, bl.a. basmedicinsk utbildning och en mängd olika massagekurser. Är det någon här som har läst där och kan rekommendera (eller inte) någon kurs? Göteborg ligger närmast för min del. Ett problem är jag inte är helt hundra på att jag vill jobba som massör men jag vill veta mer om kroppen så en grundkurs ligger närmare än massage just nu, det finns tid kvar så jag kanske ändrar mig också. Om jag öppnar eget blir det kanske rabatt för fb-medlemmar på valfri behandling
Citera
2006-04-12, 10:48
Medlem
brevmannens avatar
Bump

Ingen här som har läst något liknande på någon annan skola då, basmedicin, massage, zonterapi eller annan valfri alternativmedicin/behandlingsmetod som kan risa eller rosa någon skola eller kurs?
Citera
2022-11-12, 17:02
Medlem
nickomyras avatar
Jag påbörjade en utbildning där .. men jag tycker det kändes väldigt märkligt . Kurserna är ju rätt dyra och det kändes inte som att folket spm var där var sådana som skulle satsa de pengarna på att utbilda sig .
En väldigt märklig och otrevlig attityd hos de flesta , både vissa lärare , administratörer och de flesta elever.
Jag fick känslan av att jag hamnat hos ett gäng samhällstjänstare / interner , eller någon typ av fd narkomaner / praktik för personer med skyddad ID .
Kan det stämma ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in