2006-04-01, 20:50
Medlem
koljas avatar
Som rubrik lyder, finns bet någon bra mexikansk restaurang i Gbg? Har letat men hittar inte någon alls
Citera
2006-04-02, 08:41
Medlem
Megaforces avatar
Har inte sett någon sen El Paso förlorade utskänkningstillståndet och strax därefter gick i konkurs. De hade i allafall väldigt bra mexikansk mat.
Citera
2006-04-02, 12:07
Medlem
Skints avatar
Hmmm det är ganska kasst på den fronten här i Göteborg!

När jag kikade på www.restaurangguiden.se och valde mexikansk inriktning så kom dessa förslag:

O'Learys Bar & Restaurant
Pullman bar & kök
Stage Door
Texas Longhorn
Vino tapas

Inte vad jag skulle kalla för mexikanskt, men kanske har det lite mexinspirerad meny?
Citera
2006-04-02, 17:57
Medlem
koljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skint
Hmmm det är ganska kasst på den fronten här i Göteborg!

När jag kikade på www.restaurangguiden.se och valde mexikansk inriktning så kom dessa förslag:

O'Learys Bar & Restaurant
Pullman bar & kök
Stage Door
Texas Longhorn
Vino tapas

Inte vad jag skulle kalla för mexikanskt, men kanske har det lite mexinspirerad meny?
kollade också www.restaurangguiden.se men ingen av dom är mexikanska. De flesta av dom är barer som serverar någon enstaka hamburgare och kanske lite tortillia chips (därav kan de med att list sig under mexikansk)

Tråkigt att det inte finns, mexikansk mat är jävligt najs, hur länge sedan försvann El Paso? Måste varit ett par år sedan, jag har inte varit där sedan jag var liten...
Citera
2006-04-02, 19:09
Medlem
quDoss avatar
Jag såg häromdagen, i antingen GP eller Metro, en annons för en Mexikansk restaurang i stan. Verkar vara nåt nyöppnat då jag inte alls kände igen namnet. Men jag kommer f-n inte ihåg vad den hette... =\
Lovar att återkomma om jag kommer på vad den heter, söker själv efter ett sjysst ställe med mexikanskt krubb.
På Texas Longhorn har dom lite mexikanska rätter, deras nachos var iaf riktigt fina. Kanske kan Tranquillo ha nåt åt det hållet med.
Citera
2007-01-15, 12:29
Medlem
koljas avatar
jag bumpar min egen tråd då det gått ett par månader.

Mexikansk restaurang i gbg sökes alltså. Tranquilo och Mañana osv har inte det jag letar efter utan mest tapas. vill ha något där man kan få ein rejäla burritos och liknande
Citera
2007-01-15, 21:49
Medlem
mamacitas avatar
jag har tidigare startat en likadan tråd för stockholm utan napp. fick inga vettiga svar alls. ska man behöva laga sin egen burrito för att få redigt mexikansk i magen istället för alla jävla kebaber och rullar??? buuuuu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in