Han den däringa bilförsäljaren , är nog inte ensam om att ha blåst och försökt blåsa sina kunder på stora belopp.
Det är iallafall ok för mig att jag varnat åtminstonde en gaggig person i tråden för ytterligare en bilskojare utöver trådens talang som fick 4 års fängelse.
Vad tror du , är det konkurs för bolaget nu ?
Har ingen aning om det blir konkurs eller inte, har aldrig vart vart inne där ens och kände inte till firman innan BT började skriva om det. Men nån vidare reklam är det ju verkligen inte om dom nu blåst massa kunder och blivit dömda för det.
Mobilen.se har en annan firma precis jämte,de köpte upp Kornhags bils gamla firma och den ligger precis jämte mobilen den heter harmonium husbilar,samma ägare som Mobilen.
Senast redigerad av Gaggig 2020-05-24 kl. 21:03.
Så lite så, var ett par företag och personer till inblandade men domen är 200 sidor + och jag orkade inte tröska igenom den. Givet längden är det nog en del spännande detaljer. Eftersom jag hittade domen i rättsdatabas så kan jag Tyvärr inte ladda upp den.
Mobilen.se har en annan firma precis jämte,de köpte upp Kornhags bils gamla firma och den ligger precis jämte mobilen den heter harmonium husbilar,samma ägare som Mobilen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!