2020-05-21, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Borås bilförmedling AB
Det blev ett väldigt liv där i den bilfirman , min bekanta hämtade sin farsa.
Vd på bilfirman trodde han skulle skjuta honom och sänkte priset till 13500.

Efter att hans farsa snackat med bilskojaren blev det gratis.

Hahaha gött att de ordnade sig.

Men vart ligger den på sjöbo då?
Citera
2020-05-21, 16:08
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggig
Hahaha gött att de ordnade sig.

Men vart ligger den på sjöbo då?
Den ligger uppe på sjöbo bortanför sjöbotorg mot fristad (goggla) så hittar du den.
Han säljer Amerikanska sport bilar. Även BMW , Mercedes , Audi mfl..
OBS !!!! EJ ATT REKOMMENDERA.
Undra var någonstans tjommen tråden handlar om håller till? Är det bara husbilar denne sålt?
Senast redigerad av Massonite 2020-05-21 kl. 16:23.
Citera
2020-05-21, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Den ligger uppe på sjöbo bortanför sjöbotorg mot fristad (goggla) så hittar du den.
Han säljer Amerikanska sport bilar. Även BMW , Mercedes , Audi mfl..
OBS !!!! EJ ATT REKOMMENDERA.
Undra var någonstans tjommen tråden handlar om håller till? Är det bara husbilar denne sålt?

Ok.
Nu vet ja vart den ligger.De brann väl ner för nått år sen?
Och de är en bensinmack jämte?o Pizzeria i samma hus Galaxy?

Ja ha letat men fattar inte vilken bilfirma de gäller.
Man måste nästan beställa Domen.
Citera
2020-05-22, 06:20
Medlem
Citat:
Ok.
Nu vet ja vart den ligger.De brann väl ner för nått år sen?
Och de är en bensinmack jämte?o Pizzeria i samma hus Galaxy?

Ja ha letat men fattar inte vilken bilfirma de gäller.
Man måste nästan beställa Domen.

Hur svårt kan det vara, ligger väl bara en bilhandlare på vägen mot fristad och den syns vida ikring...Ställer nästan bilarna på vägen till och med...Ser man inte den så borde man inte ens ha körkort.

Nu är det inte trashet på sjöbo tråden handlar om utan den på gånghestervägen som säljer husbilar, de har tydligen blåst en jädrans massa kunder och han blev dömd till 4års fängelse.
Citera
2020-05-22, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Hur svårt kan det vara, ligger väl bara en bilhandlare på vägen mot fristad och den syns vida ikring...Ställer nästan bilarna på vägen till och med...Ser man inte den så borde man inte ens ha körkort.

Nu är det inte trashet på sjöbo tråden handlar om utan den på gånghestervägen som säljer husbilar, de har tydligen blåst en jädrans massa kunder och han blev dömd till 4års fängelse.

Exakt inte trashet på Sjöbo de gäller.så vafan hoppar du på mig för??det fattade jag ganska snabbt o varför lägger du dig i en konversation jag har med en annan??

Ja vet vilken firma han syftade på och "googlade" men vet ej vem som lurat folk på sina husbilar mm.
Kan du inte läsa?så bör fan inte du ha körkort.dit jävla stolpskott.
Senast redigerad av Gaggig 2020-05-22 kl. 09:38.
Citera
2020-05-22, 15:25
Medlem
Citat:
Exakt inte trashet på Sjöbo de gäller.så vafan hoppar du på mig för??det fattade jag ganska snabbt o varför lägger du dig i en konversation jag har med en annan??

Ja vet vilken firma han syftade på och "googlade" men vet ej vem som lurat folk på sina husbilar mm.
Kan du inte läsa?så bör fan inte du ha körkort.dit jävla stolpskott.

Ditt nick är ju klockrent fasiken, jo men det som är komiskt att du inte fattade vart den ligger och tjötar om det när dom nästan ställer bilarna på vägen och att du inte kunde kolla upp det själv.
Citera
2020-05-23, 12:10
Citat:

Han den däringa bilförsäljaren , är nog inte ensam om att ha blåst och försökt blåsa sina kunder på stora belopp.
Det är iallafall ok för mig att jag varnat åtminstonde en gaggig person i tråden för ytterligare en bilskojare utöver trådens talang som fick 4 års fängelse.

Vad tror du , är det konkurs för bolaget nu ?
Senast redigerad av Massonite 2020-05-23 kl. 12:18.
Citera
2020-05-23, 15:14
Medlem
Roland Janssons avatar
Läs recensionerna på google, detta är den senaste Läser man allt verkar som att det är anställda inne och sätter högsta betyget...

Oseriös bilhandlare. Slösa inte er tid här
Betyg 1

Svar från ägaren, för en dag sedan
tyvärr att komma för att köpa bil inbär inte att vi gör allt precis, det finns visa gränsar, vi är heterosexuell, men alla är välkommen och måste respekterar det, att vi har avisat dig från lokalen det är pga ditt äckliga beteende, hoppas att ni inte ta illa upp
Citera
2020-05-23, 17:31
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Läs recensionerna på google, detta är den senaste Läser man allt verkar som att det är anställda inne och sätter högsta betyget...

Betyg 1

tyvärr att komma för att köpa bil inbär inte att vi gör allt precis, det finns visa gränsar, vi är heterosexuell, men alla är välkommen och måste respekterar det, att vi har avisat dig från lokalen det är pga ditt äckliga beteende, hoppas att ni inte ta illa upp

Blir svårt att jobba som bilförsäljare när man har den attityden helt klart. Bra grävt att du hittade detta.
Citera
2020-05-23, 17:56
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Jaha, de ligger mitt emot kamux vid bussgaragen på Gånghestervägen. Ja det låter som om det stämmer.

https://www.instagram.com/p/B6LtC_dJxK3/
Mittemot bussgaragen ligger iaf en riktig ockrarfirma. Chefen där heter Joel. Snackar en massa skit och riktiga överpriser.
Citera
2020-05-23, 18:01
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Mittemot bussgaragen ligger iaf en riktig ockrarfirma. Chefen där heter Joel. Snackar en massa skit och riktiga överpriser.
Vad heter firman ?
Citera
2020-05-23, 19:08
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson

Betyg 1

Väldigt intressant också att svaret från ägaren är aggressivt i sig redan i texten precis som om han är uppretad på någonting. Hahaha vad har "heterosexuell" med bilhandlare att göra?
Senast redigerad av Massonite 2020-05-23 kl. 19:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in