Citat:
Ursprungligen postat av
torskentorskensson
Jag försöker ha låga fastna kostnader men jag kan inte precis skryta om hur jävla snål jag är på klassåterföreningen eller hur?
Jag behöver maxa månadsinkomsten. Jag är inte rädd för hårt smutsigt arbete men jag måste ha betalt. Ska man starta eget, anställa massa folk som är mer korkade än en själv och sätta sin lön så högt som möjligt på deras bekostnad? Är det bästa lösningen för så verkar de flesta ha gjort?
Va kommer du tjäna på skryta på klassåterträffen? Blev du mobbad av dessa personer så du vill ha upprättelse? Tror du dessa personer kommer sitta och skryta hur bra de tjänar?
Yta yta yta. Allt är yta men de fulaste händer inför husets fyra vägar. Dock är ju samhället så idag och människor är inte lyckligare för de har högre lön och ett välpolerat hem bara mer möjligheter att göra saker och högre levnadsstandard.
Beror ju hur du vill ha ditt liv. Starta eget så får du jobba 12 timmar om dagen i början plus bokföring, personalansvar och massa lagar att förhålla sig till.Älskar du att jobba och bra på det du gör visst men gör det inte för andras skull.