2024-07-21, 21:28
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den som är med fick sitt barn omhändertaget när det var några månader i december förra året efter att ha varit på utredningshem . Hon hat 3 barn på lvu , de äldre får hon inte träffa

G*lli tycker att upploppet i Leeds var mycket bra och struntar i fakta om att föräldrarna var ute och söp och lämnade 5 barn ensamma hemma där det äldsta var under 14 år på de flesta platser sägs det att barnet var 11 år det yngsta var 7 månader. Något av barnen tappade bebisen som fick skallfraktur som det söktes vård för först ett dygn senare och hamnade då på intensiven.
Har varit fler händelser i familjen med soc och polis inblandade .

Det där med Leeds har jag faktiskt missat.. Har varit avskärmad från nyheter just nu.
Har du någon länk till den filmen som spreds som var orsak till upploppet?

Edit: Jag tror jag hittade det?
Ska in och kolla Gullian nu då.
Senast redigerad av dialektiker 2024-07-21 kl. 21:41.
Citera
2024-07-21, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kale75
Förresten, en annan fråga 😄
Kan man hitta andra trådar här på fb om folk som e lite halvkända på TikTok…? Har letat men hittar inget… finns ju nån Kimberly som lajvar ofta och har mycket drama. Även en Jessie som har diabetes och skapar massa drama i sin lajvs 😄
Har ni någon koll?
Bumbi , Jojjo och Gräddrumpan vet jag det finns trådar om , finns nog ett flertal andra
Citera
2024-07-21, 21:46
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kale75
Nu är hon igång på liven igen och har nån kvinna med sig som håller med i allt..

Jag trodde att jag skulle hitta någon live på hennes facebook.
Har du länk till hennes Live om det är Tiktok?
Måste man följa henne där för att kunna se?
Citera
2024-07-21, 23:51
Medlem
dialektikers avatar
Ha, ha, nu såg jag att analdoktorn, Mikael Nordfors dotter, Maneka Helleberg, likeat en av Gullians senaste videor på facebook.

Jag SAAA ju det.. Det är konspiationsteoretikerna, de som lider av förföljelsemani då det gäller staten.
Maneka har ju inte blivit så galen så hon kolat vippen av paranoja och förföljelsemani (som hennes pappa) men hon hon har ju gått i fronten både där det gäller de mentalsjuka foliehattarna, samt krokat arm med upprorsmakarna "mot socialtjänstens omhändertaganden av barn" och lett deras demonstrationer för att hon är allmänt sur på myndigheter.

Hon gick i Jasper Lakes klass "De utvalda barnen"-dokumentären om antroposoferna i Järna, där många av foliehattana har sitt ursprung.
Citera
2024-07-22, 12:05
Medlem
G har tankar om att göra någon ordentlig synlig aktion som politiker osv inte kan missa hon ser gärna att folket verkligen visar missnöje tydligt , något i stil med upplopp är ok . G menar att det är bättre för barn att utsättas för våld av mamma eller pappa hemma än att bli omhändertaget och bo med främlingar samtidigt menar hon att sonen utsätts av sin familj och det för honom att bo där han bor ..
Citera
2024-07-22, 14:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
G har tankar om att göra någon ordentlig synlig aktion som politiker osv inte kan missa hon ser gärna att folket verkligen visar missnöje tydligt , något i stil med upplopp är ok . G menar att det är bättre för barn att utsättas för våld av mamma eller pappa hemma än att bli omhändertaget och bo med främlingar samtidigt menar hon att sonen utsätts av sin familj och det för honom att bo där han bor ..

Har du länk där hon lägger ut?
Måste man vara följare för att se?
Citera
2024-07-22, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Har du länk där hon lägger ut?
Måste man vara följare för att se?
Det var i live igår hon sa detta och än en gång hyllade upploppet i Leeds .
Man behöver inte vara följare för att se lives men för att avisering när folk går live måste man vara följare tror jag
Citera
2024-07-22, 17:55
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Det var i live igår hon sa detta och än en gång hyllade upploppet i Leeds .
Man behöver inte vara följare för att se lives men för att avisering när folk går live måste man vara följare tror jag

Men jag hittar inte hennes live.
Har du länk om det är Tiktok?
Citera
2024-07-22, 18:11
Medlem
Citat:
Men jag hittar inte hennes live.
Har du länk om det är Tiktok?
Hon heter gullimax1 på tiktok , där finns en del där hon berättar sin historia som hon gärna vill att folk tar del av så att hon slipper få samma frågor i varje live hon har
Citera
2024-07-22, 19:15
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Hon heter gullimax1 på tiktok , där finns en del där hon berättar sin historia som hon gärna vill att folk tar del av så att hon slipper få samma frågor i varje live hon har

Åh, tackar.
Finns videon kvar där hon lajvar med den andra mamman? Vilket datum?
Citera
2024-07-22, 19:24
Medlem
Citat:
Åh, tackar.
Finns videon kvar där hon lajvar med den andra mamman? Vilket datum?
Nej , lives finns aldrig kvar utan är bara i direktsändning , finns en del som spelar in och sparar en del lives men varför och hur man gör har jag ingen aning om
Citera
2024-07-22, 19:57
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Nej , lives finns aldrig kvar utan är bara i direktsändning , finns en del som spelar in och sparar en del lives men varför och hur man gör har jag ingen aning om

Jo, Lamotte sparade ju sina lives.

Trist, hade varit intressant att se då hon live-sände med den andra mamman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in