2020-05-27, 07:19
Medlem
kulturstofilens avatar
H*ns C*gnell delar bostad med "den bitande stureplansprofilen" Robin N*g*r*j Br*y, alias Robin C*gnell. Adoptivson?
Senast redigerad av kulturstofilen 2020-05-27 kl. 07:22.
Citera
2020-05-27, 10:09
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunDestruction
Jag vågar påstå att det är helt omöjligt att sätta en säker diagnos på en person utifrån någon annans beskrivning av den och att det absolut inte är något som man sysslar med inom seriös psykiatri.

Hans är dessutom psykoterapeut och inte psykiatriker och kan därmed inte ens sätta diagnoser på personer som han har träffat.

Helt rätt. Hela hans uppseende luktar pseudointellektuell. Han gör allt för att framstå som intellektuell och påläst men i själva verket är han bara en något mer påläst kvacksalvare. Gubben är ju förtusan en glorifierad socionom och ställer diagnoser på folk till höger och vänster som han inte ens träffat. Farlig gubbe det där!
Citera
2020-05-27, 15:53
Medlem
kulturstofilens avatar
Hans Cagnell har tidigare varit sekreterare i styrelsen för Riksorganisationen GAPF - Glöm aldrig Pela och Fadime under flera år.

Här är han på Youtube i en film från GAPFs utbildningsdag för stödpersoner till hedersvåldsdrabbade, november 2016.
Citera
2020-05-27, 19:57
Medlem
Nästa avsnitt om 2 min.
Citera
2020-05-27, 20:06
Medlem
Yinool0401s avatar
Luktar Peddo långa vägar.
Citera
2020-05-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Luktar Peddo långa vägar.
nej ..
Citera
2020-05-27, 20:42
Medlem
Yinool0401s avatar
En "normal" farsa hade dragit sig tillbaka och inte låtit sin sons pillevipp få cirkulera på nätet.
En "normal" farsa hade tänkt, jag tar det lugnt något år och sen lägger sig det här, inte jagat efter sitt barn som Nello gör. Han hade satt barnets framtid före den här situationen.

Nu finns lillkillen förevigad på nätet, när han är 20 bast så kommer den här skiten jaga honom.
Citera
2020-05-27, 20:48
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
En "normal" farsa hade dragit sig tillbaka och inte låtit sin sons pillevipp få cirkulera på nätet.
En "normal" farsa hade tänkt, jag tar det lugnt något år och sen lägger sig det här, inte jagat efter sitt barn som Nello gör. Han hade satt barnets framtid före den här situationen.

Nu finns lillkillen förevigad på nätet, när han är 20 bast så kommer den här skiten jaga honom.

Du snackar mycket skit!
Citera
2020-05-27, 20:50
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Du snackar mycket skit!

Skriver gör jag. Du skriver mycket dynga.
Citera
2020-05-27, 20:54
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Skriver gör jag. Du skriver mycket dynga.

Det är ju rätt uppenbart för alla med verklighetsförankring att KRY och deras anhang är tvättäkta foliehattar och helt fel ute!

Case closed.
Citera
2020-05-27, 21:04
Medlem
Det där juridiska ombudet var en riktigt hal slemmig typ. Och de som sitter i kommun och riksdag skulle bytas ut genast.
Citera
2020-05-27, 21:10
Medlem
Hon på det skyddade boendet pratar om skrivelser från advokaten. Strax efter kommer det fram att det är ett juridiskt ombud. Det borde hon väl veta skillnaden på. En advokat är en skyddad titel. Juridiskt ombud kan vem som helst kalla sig. Dessutom borde väl pappan kunna anmäla psykologen som kallar honom pedofil ,psykopat och maffia. Borde väl räknas som grovt förtal. Han har ju inte ens träffat pappan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in