Citat:
Ursprungligen postat av
GertBenny
Jag började kolla på Roberto när han fortfarande bodde i Backa eller vad det var och var en "luffare". Jag tyckte den tiden var roligare och mer genuin än nu när han far runt och filmar brudar i en massa länder. Vet att han i början sände en massa videos där hans två kusiner var med, men att kusinerna försvann helt plötsligt. Synd även att han raderat alla videos ifrån hans "vanliga" liv i GBG.
Bästa var ju Fight Club Strong och när han åkte på pisk hahaha. Han hade en del videos där han reflekterade över sig själv och sitt liv vilket var intressant. Alla känner apan, men apan känner ingen. Han verkar skön som fan och rolig, men är en person tror jag som man inte ska lita på i första läget direkt. Han drar sig nog inte för att använda sin charm och sin silvertunga för att få ut det han vill ha av andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pleiadesz
Otroligt underhållande
Ska bli kul och se han i USA nu
Någon som vet varför han blev bannad från Patreon?
Är det bara jag som tycker att han suger på att ragga? 😝
Han kör samma pick up lines varje gång och blir 9 av 10 försök dissad. Att stå och posera bredvid kvinnor är inte detsamma som att va player och det har kvinnofolket fattat för länge sen.
Fett cringe.