2023-10-24, 00:58
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
I vilka Afrikanska länder är prostitutionen utbredd? Vore kul att se honom på safari och sedan avsluta med ett gäng negerhoror!
Det är väl alla länder där det inte är majoritet muslimer.
Citera
2023-10-24, 12:01
Medlem
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är väl alla länder där det inte är majoritet muslimer.
Ok, jag vet inte hur pass utbrett islam är i zanzibar men där tycker jag att den här snubben borde expandera.
Citera
2023-10-24, 13:01
Medlem
Arv från mormorsbortgång pengar
Citera
2023-10-25, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Ingen som vet hans riktiga namn? För- och efternamn, alltså.
Undrar samma sak vem e han? Låter som han är från Göteborg på dialekten.
Citera
2023-10-25, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av When6Loves9
Undrar samma sak vem e han? Låter som han är från Göteborg på dialekten.
Göteborg stämmer.
Citera
2023-10-31, 19:21
Medlem
knark-kungens avatar
Tillbaka i Pattis, ett riktigt horparadis det där

U love meeeee?
Citera
2023-11-14, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Vad snackar ni om, ni missar ju en nolla.
Han drar in sjutusen DOLLAR i månaden enligt analysen ovan.

Är förövrigt imponerand över att han vågat sig till Sydamerika för att göra sin grej!
Hoppas att han drar runt i fler länder där omkring!

Han gör just nu sexsiffrigt varje månad i SEK bara på Paytreon. Lägg till Youtube samt donationer! Killen är maskin! All beundran han har jobbat hårt!
Citera
2023-12-28, 15:48
Medlem
Mycket thailand och desperata horor just nu. Han har på egen hand förvandlat ’hjärndöd zigenare’ till en universell konstform och han tjänar grova pengar på detta. Över 250tsek/mån.
Citera
2024-01-07, 18:15
Medlem
Om Roberto är inne här och läser så skulle jag vilja fråga honom om det blev något "smash" för honom med Olivia på övervåningen i videon med de tre svenska tjejerna 🙏

Eller om han bara "kollade" om hon var en ladyboy 😋

Någon som vet vem hon eller någon av de andra tjejerna har för instagram/tiktok eller liknande.

Olivia sa att hon hade en kanal som heter "Olivia the star" eller nåt men har inte lyckats hitta något i den stilen någonstans...
Senast redigerad av mackanigbg 2024-01-07 kl. 18:22.
Citera
2024-01-18, 15:12
Medlem
GertBennys avatar
Jag började kolla på Roberto när han fortfarande bodde i Backa eller vad det var och var en "luffare". Jag tyckte den tiden var roligare och mer genuin än nu när han far runt och filmar brudar i en massa länder. Vet att han i början sände en massa videos där hans två kusiner var med, men att kusinerna försvann helt plötsligt. Synd även att han raderat alla videos ifrån hans "vanliga" liv i GBG.

Bästa var ju Fight Club Strong och när han åkte på pisk hahaha. Han hade en del videos där han reflekterade över sig själv och sitt liv vilket var intressant. Alla känner apan, men apan känner ingen. Han verkar skön som fan och rolig, men är en person tror jag som man inte ska lita på i första läget direkt. Han drar sig nog inte för att använda sin charm och sin silvertunga för att få ut det han vill ha av andra.
Citera
2024-02-05, 01:51
Medlem
Otroligt underhållande

Ska bli kul och se han i USA nu

Någon som vet varför han blev bannad från Patreon?
Citera
2024-02-07, 06:06
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Jag började kolla på Roberto när han fortfarande bodde i Backa eller vad det var och var en "luffare". Jag tyckte den tiden var roligare och mer genuin än nu när han far runt och filmar brudar i en massa länder. Vet att han i början sände en massa videos där hans två kusiner var med, men att kusinerna försvann helt plötsligt. Synd även att han raderat alla videos ifrån hans "vanliga" liv i GBG.

Bästa var ju Fight Club Strong och när han åkte på pisk hahaha. Han hade en del videos där han reflekterade över sig själv och sitt liv vilket var intressant. Alla känner apan, men apan känner ingen. Han verkar skön som fan och rolig, men är en person tror jag som man inte ska lita på i första läget direkt. Han drar sig nog inte för att använda sin charm och sin silvertunga för att få ut det han vill ha av andra.

Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Otroligt underhållande

Ska bli kul och se han i USA nu

Någon som vet varför han blev bannad från Patreon?

Är det bara jag som tycker att han suger på att ragga? 😝

Han kör samma pick up lines varje gång och blir 9 av 10 försök dissad. Att stå och posera bredvid kvinnor är inte detsamma som att va player och det har kvinnofolket fattat för länge sen. Fett cringe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in