Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-11, 00:17
Medlem
Ni som säger att han är en lallare m.m här ser ni han tjänar rätt bra på sina videos och i månaden! https://starstat.yt/ch/roberto-vs-the-world-net-worth
Citera
2023-09-11, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Nu boxas han mot en Hulligan/MMA fighter och åker på rejält med däng!

https://www.youtube.com/watch?v=lAP9dC7sJ9Y

Har han stängt kanalen?
Citera
2023-09-11, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wibbez
Ni som säger att han är en lallare m.m här ser ni han tjänar rätt bra på sina videos och i månaden! https://starstat.yt/ch/roberto-vs-the-world-net-worth

Är 780$ i månaden bra ?

Han har typ en miljon visningar under augusti men tjänar så lite ? Skumt.

kurt caz från wish.
Citera
2023-10-10, 02:19
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wibbez

Du är en jävla lallare din orten blatte!

Jag hatar Moa robertoa!

Han har ett ego lika stort som månen och är ful som stryk. Han går fram till tjejer och äter diss efter diss efter diss. Har sett flera videos där totalt 10 tjejer dissar hnm och videon är 30 min.

Har vi fortfarande inte kommit så långt att vi kan inse att han är en jävla tönt som förtjänar att trackasseras? Vill leka don juan och tror han är så jävla cool.

Jag stör mig så jävla mycket på varenda sak han gör. Att han bara går rätt in på en scen under event och liknande.

Han ska ha allt hat han får. Rätt åt han.

Han tjänar alltså 7.800kr i månaden det är ju fan bara lite små fickpengar. Trodde typ han tjänade 50 lax lr nåt. På den lönen kan han ju knappt betala hyran.
Citera
2023-10-10, 05:54
Medlem
kanblikuls avatar
Någon som vet om det hänt ngt?
Han skulle ladda upp en färdigfilmat klipp i torsdags och misstänker att den va färdigredigerad.
Med tanke på att han är rätt uppkäftig vid fel tillfällen(brasiliens bakgator bla) och är i Mexico så vet man ju aldrig. Mexicos värsta kan roa sig rätt utomjordiskt med den som korsar deras väg.
Citera
2023-10-10, 06:09
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Någon som vet om det hänt ngt?
Han skulle ladda upp en färdigfilmat klipp i torsdags och misstänker att den va färdigredigerad.
Med tanke på att han är rätt uppkäftig vid fel tillfällen(brasiliens bakgator bla) och är i Mexico så vet man ju aldrig. Mexicos värsta kan roa sig rätt utomjordiskt med den som korsar deras väg.
Han är väl tillbaka i Thailand?

Förra veckan la han upp ett klipp när han festade med ett gäng ladyboys på en båt utanför Phuket.

Vad är grejen med alla ladyboys förresten, bögar han med dom eller?
Citera
2023-10-10, 06:16
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han är väl tillbaka i Thailand?

Förra veckan la han upp ett klipp när han festade med ett gäng ladyboys på en båt utanför Phuket.

Vad är grejen med alla ladyboys förresten, bögar han med dom eller?

Han har varit i sydamerika(2 månader?) och nu Mexico(3-4dagar innan senaste uppladdningen). Han utlovade ett släpp dagen efter senaste med beskrivning att det blir fest. Han lever på youtubepengarna så släppen är viktiga för honom. Personligen tror jag att någon har läxat upp honom, förhoppningsvis bara rånad på allt och springer runt naken i Mexico. Det lyser turist om honom.

Angående ladyboys så tror jag att så många hånade honom för att han raggar ladyboys(på skojj) så han spelar med och jag tror han blivit rätt bekväm med ladyboys.
Citera
2023-10-12, 13:37
Medlem
Treschows avatar
Som sagt, han åker enbart till u-länder, som Thailand, där han kan köpa prostituerade som sedermera är med i hans vloggar. Det är anledningen till varför han väljer dessa länder att åka till.

Underhållningsvärdet är noll och sådana som hyllar hans skitvideos är ännu sämre själva.

Riktig nolla.
Senast redigerad av Treschow 2023-10-12 kl. 13:40.
Citera
2023-10-12, 15:11
Medlem
Treschows avatar
Ingen som vet hans riktiga namn? För- och efternamn, alltså.
Citera
2023-10-12, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Är 780$ i månaden bra ?

Han har typ en miljon visningar under augusti men tjänar så lite ? Skumt.

kurt caz från wish.

Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Du är en jävla lallare din orten blatte!

Jag hatar Moa robertoa!

Han har ett ego lika stort som månen och är ful som stryk. Han går fram till tjejer och äter diss efter diss efter diss. Har sett flera videos där totalt 10 tjejer dissar hnm och videon är 30 min.

Har vi fortfarande inte kommit så långt att vi kan inse att han är en jävla tönt som förtjänar att trackasseras? Vill leka don juan och tror han är så jävla cool.

Jag stör mig så jävla mycket på varenda sak han gör. Att han bara går rätt in på en scen under event och liknande.

Han ska ha allt hat han får. Rätt åt han.

Han tjänar alltså 7.800kr i månaden det är ju fan bara lite små fickpengar. Trodde typ han tjänade 50 lax lr nåt. På den lönen kan han ju knappt betala hyran.

Vad snackar ni om, ni missar ju en nolla.
Han drar in sjutusen DOLLAR i månaden enligt analysen ovan.

Är förövrigt imponerand över att han vågat sig till Sydamerika för att göra sin grej!
Hoppas att han drar runt i fler länder där omkring!
Citera
2023-10-19, 11:19
Avstängd
Negercps avatar
I vilka Afrikanska länder är prostitutionen utbredd? Vore kul att se honom på safari och sedan avsluta med ett gäng negerhoror!
Citera
2023-10-24, 00:21
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Vad snackar ni om, ni missar ju en nolla.
Han drar in sjutusen DOLLAR i månaden enligt analysen ovan.

Är förövrigt imponerand över att han vågat sig till Sydamerika för att göra sin grej!
Hoppas att han drar runt i fler länder där omkring!

Kom med i matchen nu, du missade massvis av saker som du inte svarade på av det jag skrev.

70.000kr är väl inte så mycket.

Förresten så åker han ju till dom länderna i världen som är absolut enklast att få billiga tjejer på för att ingen vill ha honom i I-länder som Sverige, Spanien och Tyskland. Vad gör han då? Jo han går ut med att han hatar Europa och Sverige och säger rasistiska saker om oss. Och säger att vi är rasister dessutom. Dom billigaste mest enklaste tjejerna dit folk som inte kan få fitta i västvärlden drar till. Och hans min när han väl får fitta är som om han just bestigit mount everest - hur mycket ego somhelst i det fula jävelns trynet. Ett ego stort som månen.

Lägre avskum kan man inte hitta. Han får ha så kul med sina thailuder som vill åt hans plånbok.

Förresten i ett av hans senaste avsnitt med ännu en ny clickbait artikel så hyrde han in ladyboys som poserade med honom på en båt som han INTE ägde. Fan vilken jävla loser han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in