2025-07-12, 19:01
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyclone-B
Hörde ett snack om att hon gillar att bli pissad på. Kan inte säga när, var, hur då outar jag källan.

Hade hjälpt till om hon gillade att bli pissad på. Men tvivlar på det så ful som hon är.
Citera
2025-09-17, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Fan vad ful hon var! Varna innan!!
Har hon gjort ngt med munnen ser sned ut och oproportionerligt till ansiktet. Sjukt att hon surfar på vågen då hon blev känd för att hennes pojkvän var sexköpare. Hon fanns liksom inte innan….
Citera
2025-09-17, 15:11
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Oavsett anledning så ger hon onekligen intryck av att vara övertränad, för lågt kroppsfett, inte alls otroligt att mensen uteblir och att hon inte fungerar som en normal kvinna. Har verkligen noll sex appeal.

Njae, däremot tränar hon obalanserat. Mycket biceps och rygg, helt slappa och icke så muskulösa lår.
Dessa lår är inte imponerande:
https://www.instagram.com/p/DOJTum7jFZR/
Citera
2025-09-26, 13:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zyclone-B
Hörde ett snack om att hon gillar att bli pissad på. Kan inte säga när, var, hur då outar jag källan.

Det stämmer.

Kollade hennes install, den är helt tom. Hon har tagit bort alla inlägg. Vad händer?
Citera
2025-09-26, 14:12
Medlem
therealcosmokramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
Det stämmer.

Kollade hennes install, den är helt tom. Hon har tagit bort alla inlägg. Vad händer?

Vad jiddrar du om?
Om du menar insta, så är allt kvar.
Citera
2025-11-03, 18:38
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Fan vad ful hon var! Varna innan!!

Riktig rugguggla.
Citera
2025-11-03, 18:53
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Måste tyvärr hålla med. Det känns väldigt elakt att säga och klaga på hennes utseende. Men hon ser väldigt sned ut i ansiktet. Snedkäft.

Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Riktig rugguggla.
Citera
2025-11-03, 19:42
Medlem
Varför är det alltid tjejers utseende som ska kommenteras? Bara för att det ska bli lite jämnvikt har jag kommenterat Jan Emanuels utseende i hans tråd

Elin H. har ett högst normalt utseende.
Citera
2025-11-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Varför är det alltid tjejers utseende som ska kommenteras? Bara för att det ska bli lite jämnvikt har jag kommenterat Jan Emanuels utseende i hans tråd

Elin H. har ett högst normalt utseende.

Det är problemet med gifta (FB 40+) incelmännen. De har inget liv utan klagar på andra människors utseende.
Jag har inte mycket till övers för Elin då hon blev känd av att hennes partner var otrogen. Hade inte haft något emot henne alls om hon försvann ett tag från sociala medier och kom tillbaka sen när det lagt sig.
Men hon levde in sig i den nya rollen som offer och spelade på det.
Det hade jag svårt för.

Hon har normalt utseende, väldigt söt, tycker jag. Otroligt vältränad! Jag hade önskat jag kunde göra 10% av det hon gör!
Citera
2025-11-04, 16:11
Medlem
Vad hände med Laila Bagge och Elins vänskap?
Citera
2025-11-05, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Vad hände med Laila Bagge och Elins vänskap?

Skulle den vara slut? I så fall skulle jag också vilja veta vad som hände.
Citera
2025-11-05, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Det är problemet med gifta (FB 40+) incelmännen. De har inget liv utan klagar på andra människors utseende.
Jag har inte mycket till övers för Elin då hon blev känd av att hennes partner var otrogen. Hade inte haft något emot henne alls om hon försvann ett tag från sociala medier och kom tillbaka sen när det lagt sig.
Men hon levde in sig i den nya rollen som offer och spelade på det.
Det hade jag svårt för.

Hon har normalt utseende, väldigt söt, tycker jag. Otroligt vältränad! Jag hade önskat jag kunde göra 10% av det hon gör!
Där kom allt hat på en gång..40+,gifta incelmän....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in