Citat:
Om jag läser dehär själv är du en sån typisk man som gärna åker på jobbresor och är otrogen, tycker du är bättre än många andra, kallar dig själv för pajsare och dricker skumpa för du precis lyckats med en stor bedrift inom jobbet, visst du må va lyckad men antagligen stigit över många lik för att komma dit, tror tyvär inte du är en man utan en människa som gör allt för att lyckas och vara lyckad i andras ögon! Kan va feltolkat men tror du är killen man hatar i filmer!!
Haha, självklart läser jag svaren. Är de tramsiga skiter jag i dem bara. Lägger ej tid på sådant.
Ditt svar var ju seriöst så diskuterar gärna.
Skulle aldrig vara otrogen. ALDRIG! Tog så många år att hitta min fantastiska fru att jag inte skulle sabba det för något i hela världen. Jag ger familjen mitt allt. Hon likaså. Min fru är från sydeuropa och har sunda kvinnliga värderingar och en konservativ syn. HBTQ Är trams, 2 kön finns och det är skillnad på män och kvinnor både biologiskt och psykologiskt. Som det ska vara.
Dricker gärna skumpa för att fira något bra som hänt i mina företag. Bjuder även ofta mina anställda på fina saker när de lyckats med någon stor bedrift. Både de högre upp i företagen men även de som jobbar ”på golvet”.
Vet inte riktigt vad du menar med att jag skulle ha stigit över lik i detta sammanhang? Förklara gärna.
Skiter fullständigt i om jag ser lyckad ut i andras ögon.
Jag är lyckad i mina ögon och min frus ögon och det är det enda jag bryr mig om.
Svarar gärna igen om du vill skriva mer.