2020-05-19, 17:09
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Har ej körkort, bor i innerstan, äter veganskt, röstar till vänster om M, älskar Netflix, hejade på Klimat-Greta och Hillary, tycker manspreading kan jämföras med våldtäkt. Förresten, det kan mansplaining också när en tänker på saken.
Nej, det du beskriver är en svensk man. Det TS efterfrågade var en riktig man, enligt gängse normer utanför Sveriges gränser.
Citera
2020-05-19, 18:03
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirBennedict
Ge mig svar så att jag med en dag kan klassas som en riktigt jävla Karl-Alfred!

Jag tänder på RIKTIGA karlar, med stora muskler, stor kuk, mycket pengar och som kan knulla bra i sängen. Men det är ju bara jag.
Citera
2020-05-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jag tänder på RIKTIGA karlar, med stora muskler, stor kuk, mycket pengar och som kan knulla bra i sängen. Men det är ju bara jag.

En Paolo Roberto.
Citera
2020-05-19, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta

Jag är ganska säker på att jag iaf har muskler! Jag besitter även en kuk! Har iaf pengar på kontot sisst jag kollade! Dock!! Så knulla jag grymt på Soffan, golvet, köksbänken och i de gröna och sköna! Men sängen är jag katastrof! Synd där! 😢
Citera
2020-05-19, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Nej, det du beskriver är en svensk man. Det TS efterfrågade var en riktig man, enligt gängse normer utanför Sveriges gränser.

Vi svenskar ska ju dock va ärkemännen enligt tron från utomstående! Sådär tusen år senare och folk tror fortfarande att vi har barbariska skägg och en yxa av rang! Vikingen i blodet dör la aldrig ut!
Citera
2020-05-19, 19:08
Medlem
EarthFrequencys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestetaren
En som inte gnäller.

Skriver under på denna. Visst kan vi slänga fram massa adjektiv hur utseende och personlighet ser ut men det är mer en vibe. Antingen så har du det eller så har du det inte. Det är inte upp till dig att bestämma om du är rätt på det, utan det kommer din närmaste omgivningen göra väldigt klart för dig.

Kvinnor kan ju sägas vara mannens spegel. Titta i en kvinnas ögon när du träffar henne. Om hon ser kåt ut så är du en man. Om du istället avläser ex. oro,likgiltighet, rädsla, dömande i blicken så har du saker att jobba på.
Senast redigerad av EarthFrequency 2020-05-19 kl. 19:10.
Citera
2020-05-19, 19:13
Medlem
Oskuld, mambo, arbetslös, gamer, cool helt själv
Citera
2020-05-19, 19:23
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirBennedict
Vad definierar en man nu för tiden?

Samma som alltid: att han inte går runt och grubblar på vad som definierar en man.
Citera
2020-05-19, 19:54
Medlem
Någon som skiter i vad andra tycker och ser till att göra rätt för sig själv(i enlighet med egna värderingar och tänker). Yrke, status, socialt nätverk osv är oviktigt.
Citera
2020-05-19, 20:13
Medlem
Pausaniass avatar
Humor, snäll mot djur, tolerant mot barn och bestämd mot kvinnor.
Citera
2020-05-19, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Samma som alltid: att han inte går runt och grubblar på vad som definierar en man.

Ska jag va ärlig grubblar jag ej på vad en man är utan tyckte bara de vore kul att se vad andra tycker, starta en djurisk debatt om att en man är si och så! Hade ju hoppats på att arkemännen hade kommit in och tatt över å skrivit hur dom fäller träd med en schweizisk armekniv medans dom kollade klassisk manslektyr! Dock verkar folk tycka att en standard kille är en man sålänge han inte är en vänstervegan!
Citera
2020-05-19, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Läs igen, din tunna verklighetsbild är tunnare än de flesta comicböcker och tidningar och baseras på arketyper och inte riktiga människor.

Hört talas om ironi min vän? Gav dig en tydlig bild på vad jag inte tyckte va manligt och du avgjorde då att jag besitter en skev verklighetssyn och i själva verket tror att en man har stort skägg och tribal tatueringar? Fan själv har ja ingen skäggväxt att hänga i julgranen, inte en enda tribaltatuering och ska jag va ärlig blev jag helt överväldigad när jag i helgen fixade morsans gamla gräsklippare i min flanellskjorta! Då kände jag mig som en satans jävla ärkeman! Stoltseradd för kvinnan som inte äns slutade prata i telefonen för att rida mig som den jävla tjuren jag är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in