• 1
  • 2
2020-05-19, 05:19
Medlem
MINICLIPs avatar
Såg att en tidigare tråd var uppe angående Don V men inte som huvudämme i tjafset mellan Jcbuz och Don V.
Det cirkulerar videos på hur Jcbuz mordhotar Don V där han påstår att Don V trakasserat Jcbuzs mamma etc. Senare dyker videos upp när Don Vs gäng och Jcbuz vänner bråkar.
Här är ett klipp på mordhoten och bråket.
https://gofile.io/d/rAJcvW

Här är ett klipp där Don V förklarar live på sin Instagram att dem inte har attackerat någons mamma.
https://youtu.be/mnFm1Ue8rc8

Jcbuz påstår att han är påvät mot Lund där Don V befinner sig för och mörda honom.

Ny Pk-kupp eller är något allvarligt på gång? Vet inte så mycket så kan inte besvara frågor än så länge. Dela gärna med er dem information/videos ni får tag på

Edit: För er som inte vet vilka dem två killarna är så får ni gärna söka själva på Google, men en kort sammanfattning :
Jcbuz är musikartist, Youtuber
Don V är musikartist, skådespelare i någon serie på SVT
Senast redigerad av MINICLIP 2020-05-19 kl. 05:23.
Citera
2020-05-19, 05:25
Medlem
Vem fan bryr sig... "svenska rappare" eller icke svenska med. Enda som händer är att dem blir pissade på eller utklädda som horor...
Citera
2020-05-19, 05:27
Medlem
MINICLIPs avatar
En summering av händelsen enligt någon på Youtube : https://youtu.be/O6s-I2LIw44

Dock väntar något stort enligt Jcbuz då han säger i första videon att han inte tänker lämna detta bakom sig
Citera
2020-05-19, 05:30
Medlem
Va fan ska dem göra. Tänk att tycka dem är coola. Asså svenska rappare är inte riktiga "gangster" kanske nån men det är inte som i usa t,ex. Det finns "gangsters" men dem är inte rappare. Speciellt svenskar kan inte vara sådana det går inte, det är helt fel inställning tänker på Einar aldrig att han är kriminell. Samma med han Don v det handlar om vilken inställning dem har gangsters dvs är kriminella och då måste man ju kunna begå brott osv tror inte han skulle göra det, tror han har för mycket att förlora. Men speciellt invandrare hade kunnat det. Svenskar med men handlar hur deras mentalitet är eller hur mycket dem har att förlora dvs och stolthet
Senast redigerad av Ufc123 2020-05-19 kl. 05:33.
Citera
2020-05-19, 05:38
Medlem
MINICLIPs avatar
Här är klipp när Jcbuz hotar ytterligare efter bråkvideon:
https://gofile.io/d/iope1O
Citera
2020-05-19, 08:16
Medlem
Den där JCBUZ borde utvisas för ren dumhet - inte en chans att han någonsin kommer bidra till samhället på något sätt.
Citera
2020-05-19, 11:20
Medlem
Det jag vet om den där JCBUZ är att han gjorde en sån här video som fick uppmärksamhet, den laddade han upp på i någon sluten grupp på facebook eller liknande har jag för mig.

https://www.youtube.com/watch?v=7jmSPnch3t0

Den andra vet jag inte vem det är.
Citera
2020-05-19, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 255M
Det jag vet om den där JCBUZ är att han gjorde en sån här video som fick uppmärksamhet, den laddade han upp på i någon sluten grupp på facebook eller liknande har jag för mig.

https://www.youtube.com/watch?v=7jmSPnch3t0

Den andra vet jag inte vem det är.

Hahahahahaha WOW!! Är han på på riktigt?

Borde inte denna video räcka för att åtalas/dömmas för hets mot folkgrupp?
Citera
2020-05-19, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbax
Hahahahahaha WOW!! Är han på på riktigt?

Borde inte denna video räcka för att åtalas/dömmas för hets mot folkgrupp?
Det bör nog även räcka för att utvisa honom, då han är Nigerian.
Citera
2020-05-19, 14:19
Medlem
Enligt någon från instagram
"Jag har fått video och information att det skett en skottlossning inatt och att Don v eller hans grabbar avlossat flera skott mot folk som dykt upp på plats . Jag kommer inte bara släppa videon så där 😊😊 vi kör en lek , när denna instan har nått 70k följare och samt 20.000 subsricbers på youtube kanalen som ni hittar i bion , då droppar jag videon 😊😊😊😊😊😊😊😊😊 så jalla jalla börja göra ert jobb . Glöm inte del 2 på fighten släpps idag tisdag ."

Bullshit förmodligen
Citera
2020-05-19, 14:22
Medlem
Don V är ju dock en sån karaktär. Är med på SVT serier, gjorde youtube videos och gick över till musik och så är hans lyrics:
"Eyo med vapen vi jonglerade, polishusets dörr exploderade
Någon prata dumt, så vi gick och penetrerade
I labbet vi gör framsteg, vår shlajf den är renare
Oppsen blev för många så vi gick ut och raderade"

Wannabe Gangster
Citera
2020-05-19, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0laa
Enligt någon från instagram
"Jag har fått video och information att det skett en skottlossning inatt och att Don v eller hans grabbar avlossat flera skott mot folk som dykt upp på plats . Jag kommer inte bara släppa videon så där 😊😊 vi kör en lek , när denna instan har nått 70k följare och samt 20.000 subsricbers på youtube kanalen som ni hittar i bion , då droppar jag videon 😊😊😊😊😊😊😊😊😊 så jalla jalla börja göra ert jobb . Glöm inte del 2 på fighten släpps idag tisdag ."

Bullshit förmodligen

Det är han roastlive pajasen som skrev det, han är bara ute efter fler följare.
Han vill ge intrycket att han är nån tuff arabgangster medans han hypar WT töntar som Einar och Karl (donv) från Lund.

Citat:
Ursprungligen postat av 0laa
Don V är ju dock en sån karaktär. Är med på SVT serier, gjorde youtube videos och gick över till musik och så är hans lyrics:
"Eyo med vapen vi jonglerade, polishusets dörr exploderade
Någon prata dumt, så vi gick och penetrerade
I labbet vi gör framsteg, vår shlajf den är renare
Oppsen blev för många så vi gick ut och raderade"

Wannabe Gangster

SVT borde verkligen se över vilka de sammarbetar med. Önskar fan att jag gick på socialbidrag så att jag inte är finansiär till skitet SVT producerar.

Karl umgås med kända langare från Malmö.
Varför inte SVT någon som helst bakground check?
Och varför vill Malmös kriminella bli förknippade med en mesig svenne från Lund som tror sig kunna bråka med vem han vill bara för han känner araber från Malmö som säljer knark och kör hyrbil?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in