Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Oääää män gör allt. Alla andra är så dumma och lata

Män får betala för allt. Män män män...vad vore världen utan män?
Ett fredligt paradis kanske?
Ja det hade varit alldeles alldeles underbart.

Kolla en dokumentär om typ Serengeti, så får du reda på hur världen sett ut utan män.
Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Eh jo ni har faktiskt rösträtt. Kul föresten att du benämner barn som "skit". Du borde vara tacksam att en del kvinnor städar upp sin egen "skit".
Var glad att det inte föds några barn som du tvingas bygga dagis och skolor åt istället för att klaga.
Har la ni med.

Nej eran skit innefattar allt ni gör, bebisar är alltid oskyldiga offer men gulligt försök. Ni betalar dock aldrig för det. Det är liksom inte modigt att vara oansvarig och låta folk spruta fritt i ens fitta och sen ta hand om det man skapar men ibland tror jag att vi kanske behöver kurser om blom och bin för kvinnor fram tills klimakteriet.
Det har män redan byggt. Vi betalar redan för det. Jag slipper inte undan. Jag kan inte bli gravid och sen ligga på soffan och käka praliner och leva på bidrag likt sådana som dig, den lyxen har inte män, det är ett kvinnligt privilegium vi män har givit er så ett tack vore kanske mer lämpligt från lilla stumpan än denna ton? Hmm?