2020-08-18, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Inkorrekt, ingen kan avsäga sitt faderskap, män tvingas betala även om så kvinnan totalt har lurat han/våldtagit han. Kvinnor däremot kan spela Gud själv och mörda hur många bebisar dom vill. Att skita i sitt barn och att mörda sitt barn är ju inte riktigt samma sak.

Men de slipper ta hand om barnen. Jag vet att det är många som jämför att betala en tusenlapp i månaden med föräldraskap men det är det inte.
Så ja män kan och har alltid kunnat strunta i sina barn.
Citera
2020-08-18, 20:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Men de slipper ta hand om barnen. Jag vet att det är många som jämför att betala en tusenlapp i månaden med föräldraskap men det är det inte.
Så ja män kan och har alltid kunnat strunta i sina barn.

Nej män tvingas betala för allt och bygga allt sen om det handlar om sjukvård, dagis skola osv spelar mindre roll och det är inget val vi har. Ni däremot kan leka gud och döda precis hur många bebisar ni vill och ni kan även ge bort bebisarna till adoption eller bara lämna dom på något random plats så städar vi män i vanlig ordning upp er skit. Samhället är uppbyggt för att behaga lata kvinnor som du. Du vill kunna leka gud men ansvar och bete sig som en vuxen ja det lämnar du därhän.

Vet inte riktigt vad vi skall göra för att ni skall skärpa till er. Kanske någon typ av camp.
Citera
2020-08-18, 22:07
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Jag är välbekant med skillnaderna.

Jag är dock tveksam till att du har en aning, och oerhört tveksam till vilket ansvar en vuxen individ bär när den väljer att ha oskyddad sex.

Om du är välbekant med skillnaden varför skriver du något så dumt då?

Jag har full koll på ansvarsfrågan ja. Har du?
Citera
2020-08-18, 22:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej män tvingas betala för allt och bygga allt sen om det handlar om sjukvård, dagis skola osv spelar mindre roll och det är inget val vi har. Ni däremot kan leka gud och döda precis hur många bebisar ni vill och ni kan även ge bort bebisarna till adoption eller bara lämna dom på något random plats så städar vi män i vanlig ordning upp er skit. Samhället är uppbyggt för att behaga lata kvinnor som du. Du vill kunna leka gud men ansvar och bete sig som en vuxen ja det lämnar du därhän.

Vet inte riktigt vad vi skall göra för att ni skall skärpa till er. Kanske någon typ av camp.

Oääää män gör allt. Alla andra är så dumma och lata Män får betala för allt. Män män män...vad vore världen utan män?
Ett fredligt paradis kanske?
Citera
2020-08-18, 22:22
Medlem
Citat:

Eh jo ni har faktiskt rösträtt. Kul föresten att du benämner barn som "skit". Du borde vara tacksam att en del kvinnor städar upp sin egen "skit".

Var glad att det inte föds några barn som du tvingas bygga dagis och skolor åt istället för att klaga.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-08-18 kl. 22:28.
Citera
2020-08-18, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Oääää män gör allt. Alla andra är så dumma och lata Män får betala för allt. Män män män...vad vore världen utan män?

Ooäää kvinnor föder inte barn... *får som han vill* ... oooäää jag måste betala för barn...
Citera
2020-08-18, 22:40
Avstängd
Citat:
Om du är välbekant med skillnaden varför skriver du något så dumt då?

Jag har full koll på ansvarsfrågan ja. Har du?

Jo , jag är ju gift och har 1 barn.
Citera
2020-08-18, 22:45
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Jo , jag är ju gift och har 1 barn.

Dra den för Rödluvan.
Citera
2020-08-18, 22:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ooäää kvinnor föder inte barn... *får som han vill* ... oooäää jag måste betala för barn...

Jaja det är ett helt sanslöst gnäll.
Citera
2020-08-18, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ja, homopar kanske kan bli jämställda, men inte ens de är "samma".
Du började om att inte "anta" något på förhand.
Det enda de inte kan få är egna biologiska barn.

Det kan heterosexuella par också bli, jag har sett det med egna ögon.
Citera
2020-08-18, 23:43
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Ja det hade varit alldeles alldeles underbart. Kolla en dokumentär om typ Serengeti, så får du reda på hur världen sett ut utan män.

Citat:
Eh jo ni har faktiskt rösträtt. Kul föresten att du benämner barn som "skit". Du borde vara tacksam att en del kvinnor städar upp sin egen "skit".

Var glad att det inte föds några barn som du tvingas bygga dagis och skolor åt istället för att klaga.

Har la ni med. Nej eran skit innefattar allt ni gör, bebisar är alltid oskyldiga offer men gulligt försök. Ni betalar dock aldrig för det. Det är liksom inte modigt att vara oansvarig och låta folk spruta fritt i ens fitta och sen ta hand om det man skapar men ibland tror jag att vi kanske behöver kurser om blom och bin för kvinnor fram tills klimakteriet.

Det har män redan byggt. Vi betalar redan för det. Jag slipper inte undan. Jag kan inte bli gravid och sen ligga på soffan och käka praliner och leva på bidrag likt sådana som dig, den lyxen har inte män, det är ett kvinnligt privilegium vi män har givit er så ett tack vore kanske mer lämpligt från lilla stumpan än denna ton? Hmm?
Citera
2020-08-18, 23:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Dra den för Rödluvan.

För? Det är väl ändå "om"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto