Citat:
För det första är det ett fullständigt absurt påstående att de bästa männen idag avstår från familjebildning. Familjebildning, dvs reproduktion, är ur ett evolutionärt perspektiv det samma som att vara "bäst". Du är med på din tankevurpa? Du påstår ju att eliten låser in sig själv med porr och tv-spel. News for you: det är precis tvärtom, uppenbarligen.
I övrigt tror jag att du har rätt. Både män och kvinnor lider av att inte kunna vara sig själva. Jag lär mina barn att det är ok och bra att vara "tjejig" och "killig", och man ska ta sina livsbeslut efter magkänsla. Skit i snacket om ojämlikhet och allt prat om att förändra världen.
Jag tror inte att något särskilt behöver göras egentligen. Icke funktionella samhällsnormer kommer att självdö. Vi blir inte "blanka blad", bara för att någon progessiv mellanstadielärare tror det.
I övrigt tror jag att du har rätt. Både män och kvinnor lider av att inte kunna vara sig själva. Jag lär mina barn att det är ok och bra att vara "tjejig" och "killig", och man ska ta sina livsbeslut efter magkänsla. Skit i snacket om ojämlikhet och allt prat om att förändra världen.
Jag tror inte att något särskilt behöver göras egentligen. Icke funktionella samhällsnormer kommer att självdö. Vi blir inte "blanka blad", bara för att någon progessiv mellanstadielärare tror det.
Jag säger inte att alla sitter hemma och ser på porr och spelar TV-spel, du har missuppfattat mig helt. Det jag säger är att fina män med bra värderingar, som förtjänar mycket respekt och kärlek, en trogen fru, i dagsläget hellre väljer att leva ensamma för att de inte orkar med alla galna feminister/psykopatbrudar som ställer till det för dem.
Du vill inte se problemet för att du själv spelar rollen som feministisk man för att få ligga, dina ursäkter och överslätningar har därmed ingen leverans. Om du inte såg något problem och relaterade till det jag tar upp, så skulle du inte sitta här och skriva i min tråd. Tror du jag är dum som inte förstår det?
Citat:
Kan du och horan ta er sexhandelsdiskussion privat istället för att smutsa ned min tråd, din äckliga lilla jude.