Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
En del av männen som vandrar på vår jord är helt enkelt fekvridna i skallen. Det är inte en slump att det är män som florerar i alla historier om galningar i olika dokumentärer. Jag vet inte om du har sett i huvudet på en gärningsman på tv3, men man blir mållös.
En del av männen som föds får helt enkelt avskrivas som livsfarliga våldsverkare som helst aldrig skulle ha sett dagens ljus.
Lägg därtill alla torskar, nazister, maktmissbrukare, psykopater, pedofiler etc, etc...män, män och män i 99% av fallen.
Ja män som vill ha sex kan vi placera i samma kategori som nazister, maktmissbrukare, psykopater och pedofiler. Helt klart. Men du glömde terrorister, våldtäktsmän och mördare också. Fast de kanske inte är lika hemska som sexköpare iofs.
Att inte dessa män fattar att allt och precis allt ska ske på kvinnans villkor i den här världen? Att inte dessa män fattar att endast kvinnor ska ha rätt att utnyttja sitt värde för att få de män de vill ha! Hur kan dessa män tro att de har rätt att utnyttja SITT värde för att få de kvinnor DE vill ha? Män ska bara sitta ner och hålla käften tills de blir valda av en kvinna. De män som inte blir det får helt enkelt acceptera celibat livet ut, men de ska självklart fortsätta betala skatt och bidra till samhället, och minsta lilla klagande så ska de förlöjligas, shame:as och hånas till självmord. Och att köpa sex, den tanken ska de inte ens våga tänka...
Själv har jag haft ett sexliv som en grekisk gud det senaste året sedan jag fick välbetalt jobb och äntligen kunde flytta från Sverige. När man läser dessa manshatande inlägg så känns det extra tillfredsställande att tänka på det