2020-05-28, 21:51
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Sen kan man ju fråga sig vad två idioter på flashback har att göra med vad kvinnor gör med sina fittor. Är ni avundsjuka för att kvinnor skulle knulla varje dag året runt om de så skulle vilja? Eller varför framstår ni som så bittra och missunnsamma?

Man kan ju fråga sig vad ett gäng andra idioter i den här tråden har att göra med vad kvinnor gör med sina fittor. T ex de som vill förbjuda (eller begränsa) dem från att sälja sex som de vill. Är ni avundsjuka för att dessa kvinnor kan tjäna stora pengar på sex? Eller varför framstår ni som så bittra och missunnsamma?
Citera
2020-05-28, 22:09
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
En del av männen som vandrar på vår jord är helt enkelt fekvridna i skallen. Det är inte en slump att det är män som florerar i alla historier om galningar i olika dokumentärer. Jag vet inte om du har sett i huvudet på en gärningsman på tv3, men man blir mållös.
En del av männen som föds får helt enkelt avskrivas som livsfarliga våldsverkare som helst aldrig skulle ha sett dagens ljus.

Lägg därtill alla torskar, nazister, maktmissbrukare, psykopater, pedofiler etc, etc...män, män och män i 99% av fallen.

Ja män som vill ha sex kan vi placera i samma kategori som nazister, maktmissbrukare, psykopater och pedofiler. Helt klart. Men du glömde terrorister, våldtäktsmän och mördare också. Fast de kanske inte är lika hemska som sexköpare iofs.

Att inte dessa män fattar att allt och precis allt ska ske på kvinnans villkor i den här världen? Att inte dessa män fattar att endast kvinnor ska ha rätt att utnyttja sitt värde för att få de män de vill ha! Hur kan dessa män tro att de har rätt att utnyttja SITT värde för att få de kvinnor DE vill ha? Män ska bara sitta ner och hålla käften tills de blir valda av en kvinna. De män som inte blir det får helt enkelt acceptera celibat livet ut, men de ska självklart fortsätta betala skatt och bidra till samhället, och minsta lilla klagande så ska de förlöjligas, shame:as och hånas till självmord. Och att köpa sex, den tanken ska de inte ens våga tänka...

Själv har jag haft ett sexliv som en grekisk gud det senaste året sedan jag fick välbetalt jobb och äntligen kunde flytta från Sverige. När man läser dessa manshatande inlägg så känns det extra tillfredsställande att tänka på det
Citera
2020-05-28, 22:20
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Nej varför det? Han har knullat. Hur j-a sexualneurotiska behöver vi bli?

Varför skulle kvinnan ha förlorat sin heder då?
Citera
2020-05-28, 22:24
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja män som vill ha sex kan vi placera i samma kategori som nazister, maktmissbrukare, psykopater och pedofiler. Helt klart. Men du glömde terrorister, våldtäktsmän och mördare också. Fast de kanske inte är lika hemska som sexköpare iofs.

Att inte dessa män fattar att allt och precis allt ska ske på kvinnans villkor i den här världen? Att inte dessa män fattar att endast kvinnor ska ha rätt att utnyttja sitt värde för att få de män de vill ha! Hur kan dessa män tro att de har rätt att utnyttja SITT värde för att få de kvinnor DE vill ha? Män ska bara sitta ner och hålla käften tills de blir valda av en kvinna. De män som inte blir det får helt enkelt acceptera celibat livet ut, men de ska självklart fortsätta betala skatt och bidra till samhället, och minsta lilla klagande så ska de förlöjligas, shame:as och hånas till självmord. Och att köpa sex, den tanken ska de inte ens våga tänka...

Själv har jag haft ett sexliv som en grekisk gud det senaste året sedan jag fick välbetalt jobb och äntligen kunde flytta från Sverige. När man läser dessa manshatande inlägg så känns det extra tillfredsställande att tänka på det

Nej jag glömde inte mördare och våldtäktsmän, de var inräknade i kategorin som tillhörde "i huvudet på en gärningsman".
Där har vi haft avsnitt om Blattelito, Kapten klänning, incelen som mördade sin kollega helt bestialiskt för att han blev nobbad, och diverse andra sjuka fall.
Citera
2020-05-28, 22:25
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Man kan ju fråga sig vad ett gäng andra idioter i den här tråden har att göra med vad kvinnor gör med sina fittor. T ex de som vill förbjuda (eller begränsa) dem från att sälja sex som de vill. Är ni avundsjuka för att dessa kvinnor kan tjäna stora pengar på sex? Eller varför framstår ni som så bittra och missunnsamma?

Jaa jätteavis på att de kan tjäna pengar som jag inte behöver
Citera
2020-05-28, 22:26
Medlem
Citat:
Varför skulle kvinnan ha förlorat sin heder då?
Eftersom mäns och kvinnors biologi skiljer sig åt skiljer sig också vår sexualitet och våra sexuella förutsättningar. Därav blir kvinnor låset som mannen vill låsa upp, denna tarvliga omskrivning för manlig erövring av kvinna.

Jag hör dock till dem som ser att kvinnans sexualitet måste vara fri, trots att jag inser att det blir vår kulturs och civilisastions undergågng. Hit nådde vi, men inte längre. Men att då begränsa den manliga sexualiteten med en korrupt ickeegalitär sexköpslag är lite för mycket. Det går liksom inte att motivera som jämlikhet.
Citera
2020-05-28, 22:48
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Nej jag glömde inte mördare och våldtäktsmän, de var inräknade i kategorin som tillhörde "i huvudet på en gärningsman".
Där har vi haft avsnitt om Blattelito, Kapten klänning, incelen som mördade sin kollega helt bestialiskt för att han blev nobbad, och diverse andra sjuka fall.

Aha sorry, ja det är sant dessa du nämner är definitivt samma sak som sexköpare.
Citera
2020-05-28, 22:50
Medlem
Citat:
Jaa jätteavis på att de kan tjäna pengar som jag inte behöver
Men kuk får dem.
Citera
2020-05-28, 22:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Eftersom mäns och kvinnors biologi skiljer sig åt skiljer sig också vår sexualitet och våra sexuella förutsättningar. Därav blir kvinnor låset som mannen vill låsa upp, denna tarvliga omskrivning för manlig erövring av kvinna.

Jag hör dock till dem som ser att kvinnans sexualitet måste vara fri, trots att jag inser att det blir vår kulturs och civilisastions undergågng. Hit nådde vi, men inte längre. Men att då begränsa den manliga sexualiteten med en korrupt ickeegalitär sexköpslag är lite för mycket. Det går liksom inte att motivera som jämlikhet.

Det var ju positivt att du inser att kvinnan också måste ha rätt till sin sexualitet.
Citera
2020-05-28, 22:52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Men kuk får dem.

Ja det är jag inte heller avis på. Jag är inte supersugen på att få besök av X antal olika okända män av Paolo Roberto-typen per dag eller kväll. Eller flashbacktorsken för all del.
Citera
2020-05-28, 22:53
Medlem
Citat:
Det var ju positivt att du inser att kvinnan också måste ha rätt till sin sexualitet.
Kul att du tyckte det. Hur bör manlig och kvinnlig sexualitet interagera enligt dig, för bästa kvinnliga sexuella tillfredsställelse? Eftersom du finner det jobbigt att kukar åker in i fittor i vissa fall, men i andra inte?
Senast redigerad av totalattack 2020-05-28 kl. 22:55.
Citera
2020-05-28, 22:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Aha sorry, ja det är sant dessa du nämner är definitivt samma sak som sexköpare.
Jag har ju nu inte påstått det. Jag vet inte var du läste det nånstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in