2022-07-19, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Nä, men seriöst, tror du att hon har gjort det?? Vore iofs lite komiskt - men jag är mycket skeptisk till den förklaringen...

Att folk har lite att göra.. Nä är pga hennes andningsmask. Är ni nyfikna kolla hennes videos. Sedan ha roligt på andras bekostnad.
Citera
2022-07-19, 03:30
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Att folk har lite att göra.. Nä är pga hennes andningsmask. Är ni nyfikna kolla hennes videos.
Precis som tussilago1 skriver ovan har det med hennes andningsapparat att göra. Den där halvansiktesmasken skapar ett undertryck och samtidigt sprutar den syre hela tiden (bådadera är by design och menat att fungera så) men problemet är att läpparna (som ju är slemhinnor) torkar ut och blir svullna och röda. Detta avhjälper Maria genom att dränka dem i Lypsyl och Idominsalva. Hon har förklarat det i någon film nyligen. Det är detta som ger henne den numera ikoniska flottblanka babianröven mitt i ansiktet.

Hur gärna jag än skulle vilja att den kraftigt överviktiga femtioplusaren skulle ha sprutat fillers i grävskopan (kanske för den hemliga afrikanska beundraren som hon sitter och skriker med på Skype ) så är hennes egen förklaring trots allt mest rimlig.

Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Sedan ha roligt på andras bekostnad.
Inget ont i det. Vi är människor och människor klungar ihop sig och mobbar knepiga typer. Det har människan gjort sedan hon bodde i grotta. Det kommer inte att förändras under överskådlig framtid. Mobbing är roligt. Du är välkommen att delta om du vill.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2022-07-19 kl. 03:32.
Citera
2022-07-21, 22:21
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Precis som tussilago1 skriver ovan har det med hennes andningsapparat att göra. Den där halvansiktesmasken skapar ett undertryck och samtidigt sprutar den syre hela tiden (bådadera är by design och menat att fungera så) men problemet är att läpparna (som ju är slemhinnor) torkar ut och blir svullna och röda. Detta avhjälper Maria genom att dränka dem i Lypsyl och Idominsalva. Hon har förklarat det i någon film nyligen. Det är detta som ger henne den numera ikoniska flottblanka babianröven mitt i ansiktet.

Hur gärna jag än skulle vilja att den kraftigt överviktiga femtioplusaren skulle ha sprutat fillers i grävskopan (kanske för den hemliga afrikanska beundraren som hon sitter och skriker med på Skype ) så är hennes egen förklaring trots allt mest rimlig.

Inget ont i det. Vi är människor och människor klungar ihop sig och mobbar knepiga typer. Det har människan gjort sedan hon bodde i grotta. Det kommer inte att förändras under överskådlig framtid. Mobbing är roligt. Du är välkommen att delta om du vill.

Åh, på det viset. Tack tussilago1 för att du förklarade orsaken. Tack till dig Arbetsskygg för att du som vanligt bjuder på en stunds läsning som skickar upp mina mungipor i höjd med örsnibbarna!

En helt annan sak gör mig lätt förundrad: Visst är det så att man som etablerad kanalägare på YouTube kan välja förvisningsbilden (tror den kallas thumbnail)? Varför i hela friden väljer hon då så fruktansvärt icke-smickrande bilder hela tiden? Jag vet väl redan svaret (hon orkar inte engagera sig tillräckligt) - men ÄNDÅ!
Citera
2022-07-22, 00:40
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Åh, på det viset. Tack tussilago1 för att du förklarade orsaken. Tack till dig Arbetsskygg för att du som vanligt bjuder på en stunds läsning som skickar upp mina mungipor i höjd med örsnibbarna!

En helt annan sak gör mig lätt förundrad: Visst är det så att man som etablerad kanalägare på YouTube kan välja förvisningsbilden (tror den kallas thumbnail)? Varför i hela friden väljer hon då så fruktansvärt icke-smickrande bilder hela tiden? Jag vet väl redan svaret (hon orkar inte engagera sig tillräckligt) - men ÄNDÅ!
Hon begriper inte ens hur man klipper i videor, tror du att hon på riktigt fattar hur man väljer thumbnail själv? Jag tror inte familjen ens har en dator, hon spelar ju in rakt upp och ner med Youtube-appen.
Citera
2022-07-22, 00:54
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hon begriper inte ens hur man klipper i videor, tror du att hon på riktigt fattar hur man väljer thumbnail själv? Jag tror inte familjen ens har en dator, hon spelar ju in rakt upp och ner med Youtube-appen.

Nä, sant - fast datorer har de nog. Men kameran är tydligen fortfarande nerpackad i nån kartong...
Citera
2022-07-27, 20:58
Medlem
Halte Haralds avatar
Får obehagliga vibbar av denna flytt. Dom ska renovera "rum för rum".. kåken är ju fallfärdig.

Hur tror ni familjens vardag är om 10år?

Kommer dom kunna bo kvar i huset?

Kommer pojkarna fortfarande bo hemma med mamma?
Citera
2022-07-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Får obehagliga vibbar av denna flytt. Dom ska renovera "rum för rum".. kåken är ju fallfärdig.

Hur tror ni familjens vardag är om 10år?

Kommer dom kunna bo kvar i huset?

Kommer pojkarna fortfarande bo hemma med mamma?

Maria är död till följd av sin allvarliga fetma. Christian lever en knegartillvaro på eget håll. Andreas bor på stödboende och har en deltidstjänst på Samhall. David har kanske spridit sina gener vidare och bildat familj med någon WT-brud där i Munkfors.
Citera
2022-07-27, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Maria är död till följd av sin allvarliga fetma. Christian lever en knegartillvaro på eget håll. Andreas bor på stödboende och har en deltidstjänst på Samhall. David har kanske spridit sina gener vidare och bildat familj med någon WT-brud där i Munkfors.

HAHA, på tal om Anderas och David så har vi ett riktigt guldkorn här dom Anderas gästar Davids vlogg:
https://youtu.be/fDFSDpdM30s?t=713
Citera
2022-07-29, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
HAHA, på tal om Anderas och David så har vi ett riktigt guldkorn här dom Anderas gästar Davids vlogg:
https://youtu.be/fDFSDpdM30s?t=713

Härlig dynamik. Det märks att Andreas är mer korkad än David, trots att han är mycket äldre.
Citera
2022-07-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Härlig dynamik. Det märks att Andreas är mer korkad än David, trots att han är mycket äldre.

Hehe, jag vill tro att det är Anderas som är så aspig att han inte förstår ironi bara.
David är bra jävla korkad om man kollar in hanns Q&A: https://www.youtube.com/watch?v=C9ERBZqbaE8&t=290s

Eller han "reaktionsvideo", tror inte riktigt han fattat konceptet: https://www.youtube.com/watch?v=QQfJNAU3llQ

Men ja, det är nog jämn kamp fast från olika håll.
Citera
2022-07-31, 00:51
Bannlyst
trött på denna suggan
hon går upp i vikt mer och mer

om ni vill se på rolig mukbang där man får garva

kolla in

mat är min kärlek på tuben
https://www.youtube.com/watch?v=fmxJ4eEZ9QY
hetsätar babbe, man får garva lite
Senast redigerad av kaptenwhite 2022-07-31 kl. 00:54.
Citera
2022-08-26, 07:47
Medlem
Länge sedan hon laddade upp nu. Vad kan ha hänt? Hon sa ju att hon skulle bli bättre på att ladda upp. Dessutom så tycker jag att hennes videos har blivit riktigt tråkiga. Det enda hon gör är att grymta lite och säga ”gott”. Förut berättade hon intressanta historier, och man fick se när hon gjorde diverse saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in