2022-04-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Idag la det upp burger king mukbang...måste varit innan putin började härja.

Tycker det är rent tragiskt att se hur hon låter Lilleman äta, maten är redan nu en drog för honom. Hur han trycker i sig, mängderna och att han nästan blir helt uppslukad av maten. Nästan så att man kan misstänka att pojkstackarn har prader willis.

Ja videon är 100% förinspelad…… 😁
Citera
2022-04-06, 22:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Ja videon är 100% förinspelad…… 😁

Ja den filmades nog i november förra året
Citera
2022-04-07, 21:13
Avslutad
Det finns mycket ofrivillig humor runt den här familjen. En sådan grej är att den värste Assburger-gaphalsen Andreas har en egen ASMR-kanal. Ja, den Andreas som vrålar könsord rakt ut i luften i bakgrunden av Marias videos och sparkar sönder innerdörrarna i bostaden när han får DAMP-anfall.
https://www.youtube.com/channel/UClC-MTE0xJYZgyXJh7LzJQQ
Citera
2022-04-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det finns mycket ofrivillig humor runt den här familjen. En sådan grej är att den värste Assburger-gaphalsen Andreas har en egen ASMR-kanal. Ja, den Andreas som vrålar könsord rakt ut i luften i bakgrunden av Marias videos och sparkar sönder innerdörrarna i bostaden när han får DAMP-anfall.
https://www.youtube.com/channel/UClC-MTE0xJYZgyXJh7LzJQQ

Alltså... Är mållös.
Varför?

Skulle dock gärna se när han slänger ut den lätt utvecklingsstörda jättebebisen "lilleman" när det är dags att spela in. För dom delar väl rum, inte sant?
Citera
2022-04-07, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Alltså... Är mållös.
Varför?

Skulle dock gärna se när han slänger ut den lätt utvecklingsstörda jättebebisen "lilleman" när det är dags att spela in. För dom delar väl rum, inte sant?
Nej, Andreas delar rum med Kristian. Och Andreas har sparkat sönder även den dörren, vilket Maria berättar här.
https://youtu.be/heW-Sc1Xrug?t=71

Jag har timestampat sekvensen.

Intressant också att hon skyller vandalismen på att " - det är ju så med tonåringar".
Senast redigerad av Arbetsskygg 2022-04-07 kl. 21:29.
Citera
2022-04-07, 21:30
Avslutad
Citat:
Nej, Andreas delar rum med Kristian. Och Andreas har sparkat sönder även den dörren, vilket Maria berättar här.
https://youtu.be/heW-Sc1Xrug?t=71

Jag har timestampat sekvensen.
Nej, Kristian har visat upp sitt rum, det är lilleman som delar, men han brukar/brukade gå till mamma och ligga på någon madrass.. man får veta mycket mer än man vill

Edit: hon säger att det är Andreas och Kristians rum🤷‍♂️
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-04-07 kl. 21:37.
Citera
2022-04-07, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, Kristian har visat upp sitt rum, det är lilleman som delar, men han brukar/brukade gå till mamma och ligga på någon madrass.. man får veta mycket mer än man vill
Jag trodde också det men i klippet jag länkade säger hon att Kristian och Andreas delar rum, åtminstone vid tillfället hon spelade in filmen.

Jag kan tänka mig att Lilleman och Kristian delar på ansvaret att bo med rövburgaren. Det kan inte vara världens lättaste uppgift så de byts nog av emellanåt och får lite semester i eget rum ibland.
Citera
2022-04-07, 21:39
Avslutad
Citat:
Jag trodde också det men i klippet jag länkade säger hon att Kristian och Andreas delar rum, åtminstone vid tillfället hon spelade in filmen.

Jag kan tänka mig att Lilleman och Kristian delar på ansvaret att bo med rövburgaren. Det kan inte vara världens lättaste uppgift så de byts nog av emellanåt och får lite semester i eget rum ibland.
Ja, jag la till i mitt svar, jag är förundrad.
Det verkar vara lite olika mycket LSS-insatser, korttidsboende mm, de går nog lite omlott, med tanke på muckbangsen..
Citera
2022-04-07, 21:41
Medlem
Hmm, ja vart ju lite knepigt ang vem som bor var, men men!
Har Lilleman tagit bort alla sina videos på div sociala medier? Hittar inget.
Citera
2022-04-07, 21:52
Avslutad
Citat:
Hmm, ja vart ju lite knepigt ang vem som bor var, men men!
Har Lilleman tagit bort alla sina videos på div sociala medier? Hittar inget.
Han gör det ibland pga mobbning
Det bästa vore att klippa wifi för familjen
Citera
2022-04-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han gör det ibland pga mobbning
Det bästa vore att klippa wifi för familjen

Såpass, tråkigt för pojken.
Men det ligger i vårat intresse att dom har sin internetuppkoppling!
Det är så otroligt charmigt, i brist på bättre ordval, hur dom pratas vitt och brett mellan tuggorna helt oklippt och oredigerat! Ett guldkorn på YouTube-himlen!
Citera
2022-04-07, 22:08
Avslutad
Citat:
Såpass, tråkigt för pojken.
Men det ligger i vårat intresse att dom har sin internetuppkoppling!
Det är så otroligt charmigt, i brist på bättre ordval, hur dom pratas vitt och brett mellan tuggorna helt oklippt och oredigerat! Ett guldkorn på YouTube-himlen!
Jo, jag vet. Man känner sig mer normal och det har sin charm, just att det är direkt ur deras verklighet, utan redigering och omtagningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in