2021-11-28, 22:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Är undersköterska på ett äldreboende så ansträngande? Det verkar det inte ha varit tidigare under åren när hon krämade ur sig 2-3 filmer i veckan. Eller är det den afrikanske charmören på Skype som hon ibland kan höras skrika på engelska med i Davids filmer som stjäl all Marias tid numera?

Intrigen tätnar.
Hur länge har hon hängt ihop med den Afrikanska feedern? Säkert någon som försöker lura henne på pengar.

Baitar med mat och Afrikanska stränder, han är smart.
Citera
2021-11-28, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur länge har hon hängt ihop med den Afrikanska feedern? Säkert någon som försöker lura henne på pengar.

Hon har under en period återkommande fastnat på film på Davids kanal (åtminstone ljudmässigt, hon skriker som en luftvärnssiren på engelska i bakgrunden). David har till och med kommenterat saken lite halvsurt. Hur länge kan det här ha pågått? Några månader kanske? Hon har säkert ramlat på någon sammetsögd charmör via Facebook som har glidit in i hennes privata meddelande med ett " - Hello beautiful, I like a full and curvy woman" och som den idiot hon är har hon säkert lapat i sig som en utsvulten hundvalp och " - Tihi, cän ve tålk on Skajp?". Det är nog inte svårt att få Maria på kroken, vilket hennes 4-5-6 barn med lika många män vittnar om.
Citera
2021-11-30, 19:21
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Roligt att hon bekräftar det stereotypiska WT-fenomenet ännu mera
Citera
2021-11-30, 22:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Roligt att hon bekräftar det stereotypiska WT-fenomenet ännu mera
Kanske tar hon med sig David för ett besök till Gambia över jul & nyår, Christian får betala själv, han är vuxen.
Citera
2021-11-30, 22:29
Medlem
Masajens avatar
Vet inte om någon här är sugen nog? Men singel och sökande är hon, bifogar bevis i länken

https://www.bildtagg.se/bild/8lvfc37qpoiphcvza0tu1j94
Citera
2021-11-30, 22:31
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Vet inte om någon här är sugen nog? Men singel och sökande är hon, bifogar bevis i länken

Fem barn? Hon har ju de tre grabbarna och en dotter vad jag vet, vem är den femte?
Citera
2021-12-01, 00:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Fem barn? Hon har ju de tre grabbarna och en dotter vad jag vet, vem är den femte?
En son är äldst, normal, välfungerande
De två äldsta son+dotter har en chilensk pappa
Två nästkommande söner har en finsk pappa och lillemans pappa är arab.
Hur som haver så har hon passerat 50 och kan väl förhoppningsvis inte bli gravid🙄😬😵
Citera
2021-12-01, 00:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
En son är äldst, normal, välfungerande
De två äldsta son+dotter har en chilensk pappa
Två nästkommande söner har en finsk pappa och lillemans pappa är arab.
Hur som haver så har hon passerat 50 och kan väl förhoppningsvis inte bli gravid🙄😬😵
Säg inte det. Vissa är fruktsamma som in i helvete. Det skulle inte förvåna mig om det ploppar ut en ny liten knodd när Mambele från Gambia har varit på besök.
" - Men, hur gick det här till? Jag visste inte ens att jag varit gravid. Jag har inte märkt nånting. Kanske har jag ätit lite mer sallad (som är så gott) och kanske har jag varit lite orkeslös men läkarna säger ju att jag är så trång i halsen att jag inte får luft så jag trodde att det var det. Men nu ska vi baka smörgåstårta för att fira nykomlingen i familjen. Alla äter med samma sked för här i vår familj är vi inte rädda för bakterier. Tihi".
Citera
2021-12-01, 10:50
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen

"Cykel, badminton" mm, säkert...
Citera
2021-12-01, 10:52
Avslutad
Citat:
Säg inte det. Vissa är fruktsamma som in i helvete. Det skulle inte förvåna mig om det ploppar ut en ny liten knodd när Mambele från Gambia har varit på besök.
" - Men, hur gick det här till? Jag visste inte ens att jag varit gravid. Jag har inte märkt nånting. Kanske har jag ätit lite mer sallad (som är så gott) och kanske har jag varit lite orkeslös men läkarna säger ju att jag är så trång i halsen att jag inte får luft så jag trodde att det var det. Men nu ska vi baka smörgåstårta för att fira nykomlingen i familjen. Alla äter med samma sked för här i vår familj är vi inte rädda för bakterier. Tihi".
🤣🤣🤣🤣 hoppas hon kan visa nya kokkonster, från det afrikanska köket.. undrar om Chrillekrull gillar get?
Citera
2021-12-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ännu en fredag utan uppladdning från Mukbangmongot. Undrar om hon har blivit sur över att vi mobbade henne i kommentarerna? Det är det som är så tråkigt med mobbing, offren blir så jävla sura och gnälliga och det förstör lite av glädjen för mobbarna. Riktigt tråkig om Maria blivit stött i kanten för att vi kallar henne fet kossa och skrattar åt hennes CP-barn.

Verkar som att David blivit allt mer mobbad i skolan pga deras mukbangs? Han är ju inte heller så delaktig i Marias videos längre, kanske har hon tagit intiativ och försöker skydda Lilleman, ish.
Citera
2021-12-01, 19:25
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=rNhR1kwReAc

Lilleman har yellow fever ''jag har en grej för japaner'' . Fast forward 30 år och han har en importfru från Thailand, han ville ha en japan med Thailand var nära nog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in