2020-08-28, 16:26
Medlem
Ny video där hon tar en "dvärgtallrik" för att äta mindre men ändå lägger upp lika mycket som jag gör på en normal tallrik när jag är skithungrig. Men visst tycker hon att det funkar så varsågod.
Citera
2020-09-08, 22:51
Medlem
TheFinals avatar
Märks att det pressas en hel del kalorier när de behöver köpa sylt till pannkakorna i hink.
Finaste märket också med 2% bär och 4kg socker och div. tillsatta medel.

Jag fattar verkligen inte, varför har hon med barnet och pressar i han en veckoranson av kolhydrater på video dessutom.
Nog för att jag varit fet förut också, jag åt sjukligt illa men detta knäcker mitt tidigare ätande deluxe...
Citera
2020-10-07, 13:21
En liten skojsighet från kommentarerna under senaste filmen.
https://imgur.com/PGGeu0s

Maria själv har gillat kommentaren. Jag tror inte att Maria vet vem Mikael Kock2020 är.
Citera
2020-10-07, 13:36
Medlem
Gabriel Knights avatar
Kära nån, Anna Book verkar ha mött sin överman i både frossande och hånande av sina barn
Citera
2020-10-07, 16:01
Medlem
Undrar om hon var tvungen att gå med i Viktväktarna för att fatta att det är bättre att använda matlagningsgrädde istället för vanlig grädde. Verkar ju tyvärr så.
Citera
2020-10-07, 16:07
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Undrar om hon var tvungen att gå med i Viktväktarna för att fatta att det är bättre att använda matlagningsgrädde istället för vanlig grädde. Verkar ju tyvärr så.
Intressant att hon påstår sig jobba efter viktväktarnas strikta poängindelning men fortsätter att göra sitt oljeris. Det finns en bra kommentar om det också under hennes film, att ris går att koka utan att hälla i två deciliter olja. Den har hon inte gillat.
Citera
2020-10-07, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Intressant att hon påstår sig jobba efter viktväktarnas strikta poängindelning men fortsätter att göra sitt oljeris. Det finns en bra kommentar om det också under hennes film, att ris går att koka utan att hälla i två deciliter olja. Den har hon inte gillat.

Viktigt att föra vidare matkulturen från någon som jag förmodar att hon inte lever med längre
Citera
2020-10-07, 16:25
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Viktigt att föra vidare matkulturen från någon som jag förmodar att hon inte lever med längre
Ja, nånting måste det vara. Att poppa riskornen i olja innan kok känns för mig som något helt igenom meningslöst. Smaken av popcorn som hon pratar om transfereras inte vidare genom kokprocessen och dessutom vill man väl inte att riset till gulaschen smakar popcorn? Det känns bara som meningslösa kalorier som inte ger nånting i utbyte. Kanske inte en stor sak om man äter det ibland och är normalviktig men om man väger 130 kg och samtidigt gör ett stort nummer av att man äter enligt viktväktarnas regler så är "gömda" kalorier av den här typen ganska viktiga.

Hon fick ju faktiskt ett väldigt bra svar i kommentarerna om hur man kokar bra ris. Jag gör på samma sätt. Det ignorerar hon fullständigt.
Citera
2020-10-07, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Ja, nånting måste det vara. Att poppa riskornen i olja innan kok känns för mig som något helt igenom meningslöst. Smaken av popcorn som hon pratar om transfereras inte vidare genom kokprocessen och dessutom vill man väl inte att riset till gulaschen smakar popcorn? Det känns bara som meningslösa kalorier som inte ger nånting i utbyte. Kanske inte en stor sak om man äter det ibland och är normalviktig men om man väger 130 kg och samtidigt gör ett stort nummer av att man äter enligt viktväktarnas regler så är "gömda" kalorier av den här typen ganska viktiga.

Hon fick ju faktiskt ett väldigt bra svar i kommentarerna om hur man kokar bra ris. Jag gör på samma sätt. Det ignorerar hon fullständigt.

Har blivit bjuden på sånt ris och det var ingen smaksensation men det kan vara för att jag vill att ris ska smaka ris och inte smörigt och sötare än vad det är. Dessutom till priset av extra kalorier helt klart ovärt. Hoppas hon någonstans tar till sig och inte bortförklarar som med allt annat jag sett att hon fått kritik för.
Den minsta pojken behöver heller inget fettris precis.
Citera
2020-10-07, 19:50
Ingen som reagrade över hygienen... rå kyckling, torkar med lite papper på skärbrädan och vänder på den. Kniven sköljer hon snabbt i vatten... ingen handtvätt.. och "förklädet" som dras i kycklingsafterna...
Citera
2020-10-07, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ingen som reagrade över hygienen... rå kyckling, torkar med lite papper på skärbrädan och vänder på den. Kniven sköljer hon snabbt i vatten... ingen handtvätt.. och "förklädet" som dras i kycklingsafterna...

Haha jo, panik. Undrar om hon är lika fräsch när hon gör tårtor till folk.
Citera
2020-10-17, 09:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Japp, är man så jävla dum hoppas man hon blir matförgiftad av kycklingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in