2026-09-22, 00:52
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Nja, det är kalorier över en period som spelar roll, inte en enstaka måltid per dag.
Så får vi inte glömma att Maria är en rejäl pjäs där det faktiskt behövs lite extra kalorier.

Utöver det är maten mycket bättre än all kaloririk snabbmat men det är TRÅÅÅÅKIGT, ingen video kan man roas av längre tycker jag.

Skamset erkänner jag att jag håller med dig om att videorna har blivit rejält tråkiga. Naturligtvis borde jag ju istället glädjas över att hon lever sundare...

Vi får hoppas på nån intressant matlagningsvideo.
Citera
2026-09-22, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Skamset erkänner jag att jag håller med dig om att videorna har blivit rejält tråkiga. Naturligtvis borde jag ju istället glädjas över att hon lever sundare...

Vi får hoppas på nån intressant matlagningsvideo.

Ja inga klassiker under smaskandet som "Jag är redan mätt" efter en tugga utav hamburgaren för att svepa hela burgaren i andra tuggan.

Inget "man får ju unna sig någon gång" med ett helt berg utav nudlar, stekt ägg och slemmig grillkorv där fatet är prytt av valfri snabbmatsrestaurang mat som det vore snacks.
Citera
2026-09-22, 01:02
Medlem
Citat:
Ja inga klassiker under smaskandet som "Jag är redan mätt" efter en tugga utav hamburgaren för att svepa hela burgaren i andra tuggan.

Inget "man får ju unna sig någon gång" med ett helt berg utav nudlar, stekt ägg och slemmig grillkorv där fatet är prytt av valfri snabbmatsrestaurang mat som det vore snacks.

Vi är mycket dåliga människor, helt enkelt.
Citera
2026-09-22, 01:10
Medlem
Citat:

Vi är mycket dåliga människor, helt enkelt.

Inte då! Maria vill äta "skit ibland", vi vill att hon ska "äta skit ibland", det är ömsesidigt! Win win!

Jag ska kika om Örnen gjort någon smarrig vitlökssås med ett dussintal vitlöksklyftor i eller liknande i brist på annat!
Citera
2026-09-22, 01:14
Medlem
Sant!! Och jo, David kan ju överraska ibland - helt rätt.
Citera
2026-09-22, 01:29
Medlem
Citat:
Inte då! Maria vill äta "skit ibland", vi vill att hon ska "äta skit ibland", det är ömsesidigt! Win win!

Jag ska kika om Örnen gjort någon smarrig vitlökssås med ett dussintal vitlöksklyftor i eller liknande i brist på annat!

Inte Örnen, men väl Maria själv! Detta ser lovande ut...

https://www.youtube.com/watch?v=kRZaeREQZUU
Citera
2026-09-22, 21:04
Medlem
Citat:
Inte Örnen, men väl Maria själv! Detta ser lovande ut...

https://www.youtube.com/watch?v=kRZaeREQZUU

HAHAH, skrattade högt!

- "För det här är för en portion"

Jag älskar hur hon alltid måste rättfärdiga alla portioner och mängden som ligger på tallriken.
Senast redigerad av Ratdancer 2026-09-22 kl. 21:08.
Citera
2026-09-22, 23:39
Medlem
Citat:
HAHAH, skrattade högt!

- "För det här är för en portion"

Jag älskar hur hon alltid måste rättfärdiga alla portioner och mängden som ligger på tallriken.

Tänkte samma. Sen har hon tydligen djävulskt ont i ryggen, men innan jag förstod det hade jag rätt kul åt hennes grimaser. Eller, vad fasen - de såg kul ut ändå.
Citera
2026-09-23, 00:08
Medlem
Citat:
Tänkte samma. Sen har hon tydligen djävulskt ont i ryggen, men innan jag förstod det hade jag rätt kul åt hennes grimaser. Eller, vad fasen - de såg kul ut ändå.

Alltså det är synd egentligen då hon äter förhållandevis bra mat, kunde varit bättre fetter, för det hade givit resultat om hon mot all förmodan började tränna.

Men men, ang ryggont, inte konstigt att den där stackars ryggen jobbar till bristningsgränsen då hon lutar sig bakåt något förbannat när hon går.
Men den kroppshyddan måste väl fina stöd någonstans.

Men en sak jag tänkt på vilket är väl mest anmärkningsvärt när dom har live sent på kvällarna eller på helgerna överlag.

Men jag har fan aldrig sett dom äta godis, kanske chips ibland, men just godis?
Är inte det udda? En jävla chokladbit iaf, men icke.
Citera
2026-09-23, 18:51
Medlem
Citat:
Alltså det är synd egentligen då hon äter förhållandevis bra mat, kunde varit bättre fetter, för det hade givit resultat om hon mot all förmodan började tränna.

Men men, ang ryggont, inte konstigt att den där stackars ryggen jobbar till bristningsgränsen då hon lutar sig bakåt något förbannat när hon går.
Men den kroppshyddan måste väl fina stöd någonstans.

Men en sak jag tänkt på vilket är väl mest anmärkningsvärt när dom har live sent på kvällarna eller på helgerna överlag.

Men jag har fan aldrig sett dom äta godis, kanske chips ibland, men just godis?
Är inte det udda? En jävla chokladbit iaf, men icke.

Jo, hennes rygg får nog bära en del - helt sant... Vad gäller det där med godis KAN det ju faktiskt vara så enkelt att det handlar om tycke&smak. Själv äter jag hellre ölkorv än choklad, alla dar i veckan. Chips köper jag då och då - men jag tror inte jag köpt godis på flera år. Om någon bjuder, kan jag ta en bit. Vet att jag ätit choklad i år - men undrar om jag inte fick den av någon.

Så att de dissar just godis KAN faktiskt bara ha med preferenser att göra.
Citera
2026-09-23, 21:35
Medlem
Citat:
Jo, hennes rygg får nog bära en del - helt sant... Vad gäller det där med godis KAN det ju faktiskt vara så enkelt att det handlar om tycke&smak. Själv äter jag hellre ölkorv än choklad, alla dar i veckan. Chips köper jag då och då - men jag tror inte jag köpt godis på flera år. Om någon bjuder, kan jag ta en bit. Vet att jag ätit choklad i år - men undrar om jag inte fick den av någon.

Så att de dissar just godis KAN faktiskt bara ha med preferenser att göra.

Det har du faktiskt rätt i!
Kanske inte finns, eller fanns, så mycket utrymmer för något sött när den där ungs formen med alla delikatesser serverades vid köksbordet.

Får påminna alla här vilken banger denna måltid bestod i: https://www.youtube.com/watch?v=d-p7_7Wkc0A&t=676s

Hennes mest visade video dessutom med 125 880 visningar i skrivande stund.
Citera
2026-09-26, 21:03
Medlem
area50s avatar
Citat:
Det har du faktiskt rätt i!
Kanske inte finns, eller fanns, så mycket utrymmer för något sött när den där ungs formen med alla delikatesser serverades vid köksbordet.

Får påminna alla här vilken banger denna måltid bestod i: https://www.youtube.com/watch?v=d-p7_7Wkc0A&t=676s

Hennes mest visade video dessutom med 125 880 visningar i skrivande stund.
Stör mig mest på i dessa äldre videos hur hon tillät "lille-man" att ha en frisyr som påminner om den där feta borgar-ministerns. Illa nog att han både då & nu ser ut som en jätte-bebis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in