2011-06-27, 15:03
Citat:
MrsMagoo skrev
E.Merckx
Men ta och ge dig nu med din källa mmm och vad man säger i en annan tråd.
Du får helt enkelt backa i tråden och läsa vem som är far till Martin Hopp.
Det är belagt med källa och det är inte Skiffer som far det är rent jäkla tugg för att få den här skiten så långt ifrån sanningen man kan komma.
Det är inte helt bra här att man ska gå tillbaka till rutan ett för det här har klarlagts med saker som kallas födelseattest. Jag tror det är liiiite mer faktum bakom ett faderskap/arkivmaterial än just en sinnessjuk bok och en skvallertråd.
Skiffer är far till en annan son nämligen Martins kamrat/klasskamrat.
Doris visste inte vem Skiffer va och frågade sin omgivning om just Skiffer eftersom hennes son umgicks med Skiffers son.
Källa:
Nära bekant med Doris.
Sandhamnsligor är inte heller inblandade som kunder hos Hopp.
Roy A blev ihop med Barbara M och då bröt Doris kontakten med just Barbara och så förblev det resterande av tiden.
Polismästare och annat svammel är inte heller hemma i kundunderlaget hos Hopp.
Läser man mer under Lambertz ger det sig vad man anser vara kunder där någon direktör och någon medicinare nämns ingen annan hög herre eller polismästare.
E.Merckx
Men ta och ge dig nu med din källa mmm och vad man säger i en annan tråd.
Du får helt enkelt backa i tråden och läsa vem som är far till Martin Hopp.
Det är belagt med källa och det är inte Skiffer som far det är rent jäkla tugg för att få den här skiten så långt ifrån sanningen man kan komma.
Det är inte helt bra här att man ska gå tillbaka till rutan ett för det här har klarlagts med saker som kallas födelseattest. Jag tror det är liiiite mer faktum bakom ett faderskap/arkivmaterial än just en sinnessjuk bok och en skvallertråd.
Skiffer är far till en annan son nämligen Martins kamrat/klasskamrat.
Doris visste inte vem Skiffer va och frågade sin omgivning om just Skiffer eftersom hennes son umgicks med Skiffers son.
Källa:
Nära bekant med Doris.
Sandhamnsligor är inte heller inblandade som kunder hos Hopp.
Roy A blev ihop med Barbara M och då bröt Doris kontakten med just Barbara och så förblev det resterande av tiden.
Polismästare och annat svammel är inte heller hemma i kundunderlaget hos Hopp.
Läser man mer under Lambertz ger det sig vad man anser vara kunder där någon direktör och någon medicinare nämns ingen annan hög herre eller polismästare.
Jag ge mig, knappast.

Alltså, som jag skrev: I tråden om Martin Hopp spekuleras det om att Skiffer var Martin far, jag gjorde ingen värdering av det. Men jag håller fast vid att Skiffer fortfarande är intressant för bordellhärvan. T ex såg jag längre bak i tråden att du tagit fram vart han var folkbokförd:
Stenberg, Leif Evert Börje
Leif Stenberg står skriven 1970 i Oscars församling
adressen han hade då va styrmansgatan 13 stockholm ensam på den adressen
Nybrogatan 35 1980
Birger Jarlsg 104, Uppg 1 IV (1983)
114 20 Stockholm
Död 21/11 1985.
Det är ju lite intressant.

DN skriver om den 16 maj 1972:
"Huset Styrmansgatan 13 på Östermalm öppnades på måndagen som Sveriges första "riktiga" bordell. Hela huset har byggts om för sitt nya ändamål. En halv miljon har ombyggnaden kostat. 14 modeller har köpt in sig i huset och poserar nu för sina kunder i prydliga andelslägenheter."
Östberg säger också i Lambertz JK-utredning att det finns två listor, en som han har och en som SÄPO hade och att den senare hade han inte fått se:
"Visste inte du att Säpo fick en lång lista över prominenta kunder statsråd politiker bl.a.?
Joo det visste jag men den fick jag inte se. Men jag hade boken där med hennes grejer. Den
hade jag ju tagit i beslag. Adressboken."
Jag vet inte varifrån du fått uppgiften om Roy A, men jag skall läsa tillbaka i tråden.

Citat:
Det är upp till dig att inte lita på ett sanningsenligt vittne som ligger långt bra närmare än just boken mmm. Skriven av en narkoman som gick till hinsehäxan för att köpa knark och som du aldrig kan konfrontera för människan är död.
En batikhäxa som gått en kurs som journalist och har totala rötter som socialsekreterare som bevisligen ljuger som en häst travar. Källor är A och O då man skriver och pekar ut personer i en bok som mmm. Det finns inga.
En batikhäxa som gått en kurs som journalist och har totala rötter som socialsekreterare som bevisligen ljuger som en häst travar. Källor är A och O då man skriver och pekar ut personer i en bok som mmm. Det finns inga.
Japp!