Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-13, 08:53
  #1
Avstängd
Vilket vidrigt äckel. Fy fan.

Fotbollsproffset och den före detta Süper Lig-spelaren Cevher Toktas femåriga son blev för några veckor sedan sjuk.
Pojken hade hög feber och hosta och efter att ha undersökts av läkare som konstaterade covid-19-symptom blev både Cevher Toktas och hans son inlagda på sjukhus.

Bara efter ett par timmar på sjukhuset kallades Cevher Toktas på läkarna till rummet där de befann sig och uppgav att sonen fått andningssvårigheter.
Strax därefter dog den femårige pojken.
Eftersom just andningssvårigheter är ett tecken på covid-19 så fanns inga misstankar om att pojken skulle ha dött av något annat än sjukdom.

Men elva dagar efter sonens död gick Cevher Toktas till polisen och berättade att han dödat sin son genom att kväva honom.

”Jag tryckte en kudde på min son som låg ner. I 15 minuter tryckte jag ner kudden utan att lyfta upp den. Min son kämpade under den tiden. När han slutade röra sig lyfte jag kudden. Sedan skrek jag efter hjälp till läkarna för att tvätta bort misstankarna om att jag hade gjort något.”

”Jag älskade aldrig min yngre son när han föddes. Jag vet inte varför jag inte älskade honom. Det enda skälet till att jag dödade honom den är för att jag inte gillade honom. Jag har inga mentala problem, sa han till polisen.

https://www.expressen.se/sport/fotbo...-femariga-son/
Citera
2020-05-13, 09:13
  #2
Medlem
mini-theas avatar
"Det enda skälet till att jag dödade honom den är för att jag inte gillade honom. Jag har inga mentala problem, sa han till polisen."

Ja jösses, det låter ju helt friskt
Citera
2020-05-13, 09:57
  #3
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Sjukt, men intressant på ett sätt varför han kände dom han gjorde.

Jag gissar på, att han och mamman har skämt bort ungen till den grad att ungen har blivit en riktigt otacksam snorunge.
Vanligt förekommande hos rika familjer.

Gissning nr två, är att mamman varit en jobbig hönsmamma som inte fattat att hon måste släppa tyglarna lite och släppa in pappan för att dom ska ha en chans att knyta an.
Även detta vanliga hos rika familjer, detta curlande och hönsande.
Citera
2020-05-13, 10:04
  #4
Medlem
Kanske undermedvetet känt på sig att ungen inte var hans biologiska barn? Spekulerar givetvis och det finns ju förvisso kvinnor som drabbas av förlossningspsykos men aldrig hört något om motsvarande fenomen hos män.
Citera
2020-05-13, 10:06
  #5
Medlem
nousernameneededs avatar
Dödsstraff vore ett passande straff på denna idiotjävel blir så jävla förbannad.

Kan inte ens tänka mig den döds ångest lillgrabben måste ha känt när han kämpade för sitt liv där.
__________________
Senast redigerad av nousernameneeded 2020-05-13 kl. 10:12.
Citera
2020-05-13, 11:11
  #6
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweisskorrv
Sjukt, men intressant på ett sätt varför han kände dom han gjorde.

Jag gissar på, att han och mamman har skämt bort ungen till den grad att ungen har blivit en riktigt otacksam snorunge.
Vanligt förekommande hos rika familjer.

Gissning nr två, är att mamman varit en jobbig hönsmamma som inte fattat att hon måste släppa tyglarna lite och släppa in pappan för att dom ska ha en chans att knyta an.
Även detta vanliga hos rika familjer, detta curlande och hönsande.
Ja, är givetvis mammans fel att han mördade sitt barn. Ibland blir man förvånad hur efterblivna det finns på Flashback.
Citera
2020-05-13, 11:11
  #7
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Dödsstraff vore ett passande straff på denna idiotjävel blir så jävla förbannad.

Kan inte ens tänka mig den döds ångest lillgrabben måste ha känt när han kämpade för sitt liv där.
Blir det dödsstraff är där kvar minst ett barn och mamman. Kul liv.
Citera
2020-05-13, 12:11
  #8
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Ja, är givetvis mammans fel att han mördade sitt barn. Ibland blir man förvånad hur efterblivna det finns på Flashback.

Ja, givetvis en "hen" som älskar att misstolka.

För det första var det en gissning, EN av TVÅ.

"Fel" är inte rätt ord, konsekvens snarare.
Ja, det kan få förödande konsekvenser om man som mamma inte förstår att barnuppfostran ska ske i samförstånd om man lever i en relation.
Citera
2020-05-13, 12:40
  #9
Medlem
sk33s avatar
Han är visserligen fotbollsspelare, men finns det inga andra tecken på mentala problem bör man undersöka om han i sviterna av Corona kanske fått en stroke som gjort honom (tillfälligt eller permanent) sinnesförvirrad. Oavsett, fy fan så jävligt gjort - om det gått till som media påstår att han hävdar.
Citera
2020-05-14, 03:39
  #10
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Vilket vidrigt äckel. Fy fan.

Fotbollsproffset och den före detta Süper Lig-spelaren Cevher Toktas femåriga son blev för några veckor sedan sjuk.
Pojken hade hög feber och hosta och efter att ha undersökts av läkare som konstaterade covid-19-symptom blev både Cevher Toktas och hans son inlagda på sjukhus.

Bara efter ett par timmar på sjukhuset kallades Cevher Toktas på läkarna till rummet där de befann sig och uppgav att sonen fått andningssvårigheter.
Strax därefter dog den femårige pojken.
Eftersom just andningssvårigheter är ett tecken på covid-19 så fanns inga misstankar om att pojken skulle ha dött av något annat än sjukdom.

Men elva dagar efter sonens död gick Cevher Toktas till polisen och berättade att han dödat sin son genom att kväva honom.

”Jag tryckte en kudde på min son som låg ner. I 15 minuter tryckte jag ner kudden utan att lyfta upp den. Min son kämpade under den tiden. När han slutade röra sig lyfte jag kudden. Sedan skrek jag efter hjälp till läkarna för att tvätta bort misstankarna om att jag hade gjort något.”

”Jag älskade aldrig min yngre son när han föddes. Jag vet inte varför jag inte älskade honom. Det enda skälet till att jag dödade honom den är för att jag inte gillade honom. Jag har inga mentala problem, sa han till polisen.

https://www.expressen.se/sport/fotbo...-femariga-son/

"Det enda skälet till att jag dödade honom är att jag inte gillade honom. Jag har inga mentala problem". Ja, man baxnar ju alltså. Jag hoppas verkligen att karma gör sitt jobb i det här fallet. En likartad kvävningsdöd i Corona skulle vara passande. Utan tillgång till lugnande medel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback