Citat:
Ursprungligen postat av
Custom_made
Typ som med Fi dårå eller?
Tror som förra talaren.
Du är förmodligen en man som är oskuld. Brukar vara så med södertörn-"männen" tror att dom ska få ligga om dom jävlas med andra män och smörar för lebbarna.
Brukar funka sådär, kanske ett knull för medlidande när drogerna samt vinet flödar, sen är dom tillbaka i "friend zonen"
Alltså du kan säkert ha rätt om Sverige. Här är inget som det ska och det måste bli sämre innan det blir bättre, så i Sverige tror jag du har rätt. Däremot kommer folk fly åt andra hållet efteråt.
Feminazi är inte direkt duktiga på att bygga lojalitet eller någonting långvarigt egenligen. Jag menar se bara på den "riktiga" feminismen som idag står och försvarar slöjor och könstympning på barn I SVERIGE.
Nä hoppas du trollar! Men du är säkert en man
Skriver inlägg ändå så folk ser att det inte bara är stollar till höger och vänster.
Intresant att du förstår att det sker i Sverige. För fungerar det i Sverige så fungerar det i Norge och Tyskland, och fungerar det där fungerar det i Spanien, Estland och Grekland. När flera länder klarar en sådan gigantisk omvandling i maktsystem så får "svårare" länder blodad tand... men vi ser kanske 50 år framåt.
....
Jag jävlas inte och jag hittar inte på att jag är si eller så, jag förklarar och startade en tråd vari vem som är intresserad kan bidraga med sina metoder, du är välkommen att komma med!
....
Det verkar motsägelsefullt att acceptera slöjor och könsstympning, men, slöjor och könsstympning hade pågått ändå och med vår metod att bryta ned patriarkatets makt så kan det bli ett slut på även det kvinnoförtrycket, dvs att acceptera kulturer i sverige som förtrycker kvinnor (även hbtq) blir en del av planen att nå in till de förtryckta och ge dem hopp om en fungerande revolution. Vi måste tåla en sämre människosyn med mångkultur, men, med mångkultur så får vi kontakt med alla kulturer och länder och kan visa "se hur vi gör i Sverige". Därför är det viktigt att alla nationaliteter kommer hit!
En kul knorr är att när patriarkala män flyttar till Sverige och vill utnyttja vår välfärd och fortsätta leva med sitt förtryck så sågar de av sin egna gren de sitter på, för när förtryckta har frihet och fränder runt knuten så blir det en kampå på liv och död.
....
Kanske jag sagt för mycket men då kommer moderator censurera.