2020-05-12, 18:34
Medlem
Topplocks avatar
Har lyssnat lite på rockpodden och tycker den är väldigt intressant men skulle gärna vilja få mer tips på poddar där det snackas musik. Svenska som utländska!
Citera
2020-05-12, 18:48
Medlem
KaptenJokkapekkas avatar
Rockumentär elle vafan den heter, bandit rock har den! Dock sisådär eftersom de känns som dom läser från ett faktablad skrivet av ett barn typ, vissa är bra dock! Elle p3 musikdokumentär! Har vigd mitt liv till rock men tyckte tom den om Justin Bieber va bra!
Citera
2020-05-12, 19:01
Medlem
Topplocks avatar
Tack ska kolla upp dessa !
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenJokkapekka
Rockumentär elle vafan den heter, bandit rock har den! Dock sisådär eftersom de känns som dom läser från ett faktablad skrivet av ett barn typ, vissa är bra dock! Elle p3 musikdokumentär! Har vigd mitt liv till rock men tyckte tom den om Justin Bieber va bra!
Citera
2024-09-13, 19:46
Medlem
flaess avatar
Om man gillar metal och hårdrock så är Metalpodden klart lyssningsvärd. Djuplodande, trivsam och underhållande podd som drivs av två äkta metalheads.
Citera
2025-03-21, 22:49
Medlem
flaess avatar
The Swedish Metalpod är också lyssningsvärd om man gillar metal/hårdrock. Kan dock störa mig något på den bristfälliga ljudkvaliteten.

Nämnda P3 Musikdokumentär är i sina bästa stunder också väldigt bra. Mina favoritavsnitt är de som handlar om The Hives, Roxette, Prince, Dave Grohl, Mayhem och Eddie Meduza.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in