Citat:
Ursprungligen postat av
obeskrivligt.inre
Hej är det möjligt att en människa kan läsa mina tankar? Det känns som att flera kan göra det eftersom de finns i mitt huvud hela tiden något måste de betyda. Mår inte bra av dethär någon som besitter kunskap? Kan de känna av att jag tänker på dem och därför börja tänka på mig mer hela tiden
Jag kan garantera att ingen kan läsa dina tankar. Det är fullt möjligt att någon tänker mer på dig, än vad den brukar göra under en period, men det är inte kopplat till dina tankar. Inte sällan beror det på att man är orolig för en person, vilket kan leda till att man till exempel ringer lite oftare för att fråga hur det är.
Man kan absolut uppleva att människor är i ens huvud, men det är ens egna tankar. Man kan jämföra det med att få en låt på skallen, den finns där och det spelar inte så stor roll att man vill få bort den, för den poppar upp ändå. Och ibland är det så starkt att man nästan "hör" den. Men det är bara tankar, och det är något som händer i princip alla människor någon gång då och då. Det är fullt normalt.
Ibland händer det dock att tankarna blir alltför stökiga och jobbiga att hantera på egen hand, och då kan man behöva hjälp att få ordning på dem igen, det är också fullt normalt. Det är massor av människor som söker hjälp varje dag för sånna grejer, det är inga konstigheter.