• 1
  • 2
2020-05-10, 18:19
Medlem
Tjena!

Har krkat p ett bra tag nu, ftt tag i ksalol 1 mg och undrar om detta hjlper mot abstinens/ngest? Eller r puls och blodtryckssnkande? Har alltid ftt stesolid d jag varit inlagd. Vill ej blanda detta med alkohol. Nn som vet om det kommer funka? r sm bl tabletter.
Citera
2020-05-10, 18:48
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eriikk1990
Tjena!

Har krkat p ett bra tag nu, ftt tag i ksalol 1 mg och undrar om detta hjlper mot abstinens/ngest? Eller r puls och blodtryckssnkande? Har alltid ftt stesolid d jag varit inlagd. Vill ej blanda detta med alkohol. Nn som vet om det kommer funka? r sm bl tabletter.

Ja det kommer hjlpa, men ta de lugnt med dom ett benso beroende r inget du vill uppleva heller, 1000ggr vrre n att kicka drickan.
Citera
2020-05-10, 20:57
Medlem
Damagedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Ja det kommer hjlpa, men ta de lugnt med dom ett benso beroende r inget du vill uppleva heller, 1000ggr vrre n att kicka drickan.

Det r inte 1000 gnger vrre n alkoholabstinens. Alla som har supit riktigt hrt vet att det r precis lika illa eller vrre n bensoabstinens, det beror p hur mycket man har supit.

Xanor kommer hjlpa dig mot din abstinens och ngest.
Citera
2020-05-10, 21:04
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Tjena!

Det r bara svaga mnniskor som hamnar i missbruk. Jag tror inte det hjlper att tillfra nya substanser. Vill man tillrckligt s r det bara att sluta. Sammanfattningsvis tror jag inte du ska hlla p och blanda tabletter utefter rd p ett internetforum.
Citera
2020-05-10, 21:09
Medlem
Citat:
Tnkte mer bara ngra dagar som man gr p beroende.
Citera
2020-05-10, 21:12
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Tnkte mer bara ngra dagar som man gr p beroende.
Funkar fint
Citera
2020-05-10, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
#1Det r bara svaga mnniskor som hamnar i missbruk. #2Jag tror inte det hjlper att tillfra nya substanser. #3Vill man tillrckligt s r det bara att sluta. #4Sammanfattningsvis tror jag inte du ska hlla p och blanda tabletter utefter rd p ett internetforum.
#1. Nej det r det inte.
#2. Jo, vid akut abstinens r lkemedel i princip ett mste. Hrt talas om DT? EP-anfall?
#3. Nej det r det inte.
#4. Hen ska inte blanda tabletter. Bara en sort det frgas om.
Citera
2020-05-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damagedone
Det r inte 1000 gnger vrre n alkoholabstinens. Alla som har supit riktigt hrt vet att det r precis lika illa eller vrre n bensoabstinens, det beror p hur mycket man har supit.

Xanor kommer hjlpa dig mot din abstinens och ngest.

Okej, dessa r typ serviska, vet inte om dom e s bra. Men tar hellre det n att behva supa bort ngesten hela tiden.
Citera
2020-05-10, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Palsternackan-
#1. Nej det r det inte.
#2. Jo, vid akut abstinens r lkemedel i princip ett mste. Hrt talas om DT? EP-anfall?
#3. Nej det r det inte.

Korrekt. Menar att jag ska ta det nr abstinensen kommer, och ifall det kommer funka, ungefr hur mnga stesolid 10 mg, motsvara en ksalol 1mg? Hrt att stesolid r mer mot avgiftning.
Citera
2020-05-10, 21:27
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Palsternackan-
#1. Nej det r det inte.
#3. Nej det r det inte.
Jo, det r superenkelt. Sup bara inte.
Citera
2020-05-10, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Jo, det r superenkelt. Sup bara inte.

Farligt att klippa rakt av om du inte vet det :P
Citera
2020-05-10, 21:28
Medlem
Citat:
Funkar fint

Hrligt, jvligt rdd fr benzo. Har du testat?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in