Citat:
Ursprungligen postat av
BewilderedHulder
Kan vara nervöst eller försök till avväpnande. Annars så kan det användas för att håna den hysteriska personen också. Svårt att veta utan att ha sett situationen.
Tyvärr får man inte se, i detta klippet men efter när tjejen har gått så skrattar mamman och syster åt henne.
Storyline
Tjejen bor en liten lägenhet med sin utländska pojkvän för att pojkvännen skickar nästan alla pengar hem till sin mor och syster för att dom ska i dubbel så stor lägenhet.
Tjejen tycker det är inte rättvist och försöker tala med mamman och systern för att dom ska förstå, vilket dom inte gör och tycker tjejens åsikter är absurda. Så dom har ett stort bråk, dagen innan bröllopet. När tjejen är på väg därifrån så gapskrattar dom åt henne, vilket hon hör och stannar upp men väljer att gå vidare istället för att fortsätta bråka. Tyvärr får man inte se detta i klippet som bara visar bråket.
https://www.youtube.com/watch?v=b9Kd..._radio=1&t=169
För mig är det inget normalt beteende, hur absurt man tycker personen är. Jag ser det som sjukligt.
Sådant här beteende ser jag hela tiden på Facebook när man tar upp något som bekymra en och då får man skrattisar eller hånfulla meddelande.
Folk är fan omänskliga och har noll empati för människor som inte tycker som dom själva.