2020-05-09, 15:22
Medlem
Citat:
Citat:
Samhällsnytt har tagit del av ett videoklipp som visar hur en invandraryngling som benämns ”Musse” leende sitter grensle över en svensk pojke och uttrycker sig besvärat över att han haft kontakt med en flicka i sociala medier. Plötsligt börjar Musse mata knytnävsslag mot pojkens huvud.

Enligt uppgifter ska förnedringsvideon, som filmas av en bekant till Musse, utspela sig i Växjö. Bakgrunden uppges vara att brottsoffret anklagas för att ha flörtat med en flicka över chattapplikationen Snapchat, vilket Musse inte kunde acceptera.

För känsliga tittar, så finns utskrift av vad som sägs i videon här:

Länk till video: klicka här (rulla ned på sidan för att se videon)

Källa: samhällsnytt

Någon som vet mer om vem denne 'Musse' är, och om han har gripits?
Verkar som förnedringsrånen nått Växjö nu också.
Ni som bor i Växjö, känner ni igen 'Musse'? Tipsa polisen!!!
2020-05-09, 15:29
Medlem
Trollfeeders avatar
Funkar videolänken för någon? Jag tryckte play men det laddade och laddade, men det kom ingen video.
2020-05-09, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Funkar videolänken för någon? Jag tryckte play men det laddade och laddade, men det kom ingen video.

Funkar för mig. Klicka igen...

Är skeptisk till om det hjälper att kontakta polisen. Killen som slår ser ung ut, då leder det sällan till något. Bäst vore kanske om Musse försvann och aldrig sågs igen?
Senast redigerad av Ohorsamhet 2020-05-09 kl. 15:41.
2020-05-09, 15:39
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Någon i Växjö som känner till den där flinande tönten Musse. Var han bor osv?
2020-05-09, 15:50
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Funkar för mig. Klicka igen...

Är skeptisk till om det hjälper att kontakta polisen. Killen som slår ser ung ut, då leder det sällan till något. Bäst vore kanske om Musse försvann och aldrig sågs igen?

Jag provade att ladda om sidan, men jag ska prova igen nu då.

Edit: Funkade i annan browser. Får någon mer problem, prova i en annan.

Såg inte alls så farligt ut som TS fick det att låta.
Senast redigerad av Trollfeeder 2020-05-09 kl. 15:58.
2020-05-09, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Såg inte alls så farligt ut som TS fick det att låta.

Är du trög eller? Det absolut första slaget han svingar träffar BO rakt över näsan. Och det är där han siktar också.

Det är ett slag riktat för att åsamka skada. Slår man sådär så är man ute efter att bryta. Du kanske borde kolla om filmen?
2020-05-09, 17:19
Medlem
kalkryggars avatar
Va i helvete!! Ännu mer av detta sjuka invandrarvåld mot svenskar. Hela internet verkar mer eller mindre överöst med detta. Men det finns ta mig fan ingen som reagerar på riktigt emot det.

Vad gör politikerna åt detta undrar man? Det börjar ju bli ett jätteproblem nu.

Har invandraren åkt dit för detta? Det är ju hur tydligt som helst vem det är. Killen som får däng kan väl visa sin farsa denna film så farsan kan söka upp invandraren och förändra utseendet lite på honom? Eller händer absolut inget kanske..?
2020-05-09, 17:22
Medlem
S.O.Stolps avatar
Är det en svensk pojke?

(FB) Musse matar slag med knutna nävar mot vit pojke.
2020-05-09, 18:04
Medlem
Studsbolls avatar
Ett normalt beteende av "Musse", som jag antar heter Mustafa; alla deras "kränkningar", även de inbillade, ska lösas med våld och förnedring så "hedern" kan återupprättas. Inget kommer hända i det aktuella fallet eftersom GM är ett "barn". Om någon förälder eller annan vuxen hade krökt ett hår på babbeluringens lusiga huvud hade de däremot åtalats direkt.
2020-05-09, 18:44
Medlem
Apansiktets avatar
"Musse" har ju tanigare armar än den svenska killen. Videon laddar inte för mig på den där skitsidan, det gör dom aldrig, så jag ser inte om Musse vet hur man hanterar nävarna.
2020-05-09, 19:05
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Är det en svensk pojke?

(FB) Musse matar slag med knutna nävar mot vit pojke.
Tack. Denna låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in