Undrar hur tätt inpå en Atarax kan man ta sig en bläcka?
Jag tar Atarax vid behov ibland, 10mg, för lite emotionell ostadighet.
Men har ingen bokstavsdiagnos (är undersökt) och jag är heller ingen kunnig drogbrukare eller experimenterande, så jag håller mig till alkohol. Dricker 9-10 gånger om året och lever städad normalhälsosam tillvaro överlag.
Atarax bör ju inte blandas med alkohol. Frågan är bara hur länge efter en intagen Atarax man bör vänta, innan man kan börja ta sig en bläcka? En bläcka för mig är typ 1 helrör 40% över 6-8 timmar.
För mig så *känns* det som Ataraxens effekt sitter i 11-14 timmar. Men det är bara en känsla, och kanske finns effekter kvar i kroppen långt efter det. Kan ju även vara så att kombinationen Atarax och alkohol kanske inte är så alltigenom djävulsk heller, bara att viss förstärkande effekt uppstår? Vet inte, är grön på sånt. Och alla sjuksköterskor bara säger "j-ä-t-t-e-f-a-r-l-i-g-t att ens riskera blanda. Vänta minst 1 dygn, gärna mer".
Söker åsikter och tips
Tackar..
Varför chansa? Och hur kul är det att ta sig en bläcka egentligen? Upp som en sol ned som en pannkaka. Suger fett med bakfylleångest. Ovärt.
Rena narkotiska effekter kan du förvänta dig om du blandar din atarax (tunga saker) med en öl så håll dig borta från det, lägg sedan ner atarax helt och hållet också då det är farligt fan, folk får faktiskt fnatt.
Det är nog ingen fara ska du se. Atarax är väldigt väldigt milt. Brukar utan problem kunna dricka och sedan kunna trycka i mig Theralen innan jag ska sova, som är något starkare.
Det är nog ingen fara ska du se. Atarax är väldigt väldigt milt. Brukar utan problem kunna dricka och sedan kunna trycka i mig Theralen innan jag ska sova, som är något starkare.
Theralen heter det andra preparatet som går att punda rejält på. Passa er för det. Fångna i narkotikan.
Theralen heter det andra preparatet som går att punda rejält på. Passa er för det. Fångna i narkotikan.
Jå jävlar va bra man mår efter en flaska theralen, sjukaste euforian och ingen baksmälla!!! Exakt därför det inte är narkotikaklassat för att man blir så jävla bäng och beroende av det
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!