2020-05-30, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Du pratar om egen erfarenhet av droger? Du skriver att man blir nojig av det, såpass nojig och galen så man kan mörda nån eller..?
Har aldrig själv varit påverkad av droger så vet inte hur långt en påverkad människa kan gå.

Nej jag pratar inte om att mörda någon, tycke jag beskrev det väldigt väl.
Man blir rädd och håller sig undan och kan lätt gå åt fel håll vilket troligen Hannes gjorde eller bara gick vilse. Men om det stämmer att han vart vaken 4 dagar som stått i tråden tidigare. Har du inte provat droger och du bör inte göra det nu eller. Men prova och vara vaken 4dagar utan droger och lite mat får du se hur du känner dig och att hammaren var ICKE kapabel till att mörda pågrund att sitt svaga psyke/nojig var det jag mena om jag på nått sätt var otydlig.
Citera
2020-05-30, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theloonleywolf
Ja en av ett namnen här som nämns stod och titatde på bla yxor på biltema samt så vill personen titta på styckkniv setet som ligger bakom disken i kundservice, ca 1-2 veckor sedan.

Hannes har varit borta i 3..
Citera
2020-05-30, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Mycket droger i Sundsvall verkar det som. 5-års fängelse för denna lirare. Finns det koppling till detta fall? Plusartikel tyvärr.
https://www.st.nu/logga-in/salde-droger-pa-natet-doms-till-flera-ars-fangelse-for-grov-smuggling
Någon som vet om det finns tråd om detta här på Flashback ?
Citera
2020-05-30, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Någon som vet om det finns tråd om detta här på Flashback ?
(FB) Sundsvall. Smugglade stora mängder knark via posten. Åtal väckt 20-04-24
Citera
2020-05-30, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatav
Varför skulle man ge en omfattande knarkleverans till en aktiv missbrukare är min fråga.
(FB) Två kilo knark hittat – fastknutet under en brygga i Juniskär
(FB) Gömde knark i fågelholkar i Sundsvall
Citera
2020-05-30, 13:18
Medlem
Önskar att detta kunde få ett lyckligt slut. Gärna idag. Kan inte någon bara säga sanningen
Citera
2020-05-30, 14:22
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Önskar att detta kunde få ett lyckligt slut. Gärna idag. Kan inte någon bara säga sanningen

Lyckligt slut lär det inte bli.

Det minst olyckliga slutet är att Hannes somnat in stilla, och att hans mamma aldrig får ha med barn att göra igen.
Hoppas hon får sitta inne länge
Citera
2020-05-30, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elize97
H*nnes är ej i Sidsjön. Han var på platsen måndag den 4e samma dag han försvann. Sedan har han åkt därifrån med Jo*han G*idl*f för att träffa hammarn (m*tti*s E*ikss*n) vad som hänt där och under kvällen och natten är lite oklart.
Men han ska tydligen ha blivit körd norrut närmare bestämt till Bollstabruk området i vilket skick han var i då är inget jag tänker spekulera i eller gå in på här. Även fynden som är gjort uppe i sidsjön är planterade i efterhand som ett villospår för polis och allmänhet. Dom inblandade i h*nnes "försvinnande" (för just nu är han så kallad försvunnen eftersom han ej är hittad) är
M*tti*s E*ikss*n, J*han G*idl*f, Ewe**ina H*lstr*m, S*ra S*ndgr*n,
R*k*rd Al*v* enligt säker och trolig källa. Så dom har verkligen lyckats med sin uppgift att ha fokus just på sidsjön

Har någon letat där?
Citera
2020-05-30, 16:51
Medlem
Troligtvis inte
Citera
2020-05-30, 17:50
Medlem
Citat:
Troligtvis inte

Hur säker är du på dina tidigare inlägg eller är det bara rykten?
Citera
2020-05-30, 18:53
Medlem
Citat:
Troligtvis inte
Hur kommer det sig ? Polisen har väl fått info.?
Citera
2020-05-30, 21:13
Medlem
Citat:
Hur kommer det sig ? Polisen har väl fått info.?
Polisen vet detta. Skulle tro att dom sökt där i tysthet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in