Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-29, 15:46
  #1849
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Har du länk till intervjun på youtube?


Nej men har du FB så kan du gå in och söka på Kenny Friberg.

öppen fb som sände live med S, Hannes mamma.
Citera
2022-04-29, 20:17
  #1850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Nej men har du FB så kan du gå in och söka på Kenny Friberg.

öppen fb som sände live med S, Hannes mamma.

Okej...tackar tackar! Är en av dom som inte har fb eller aldrig haft fb.
Citera
2022-05-17, 21:00
  #1851
Medlem
reffis avatar
Mamma till Hannes skriver att Hannes telefon har använts. Sen skriver hon om några kvinnor som tydligen skrattar åt att Hannes är borta, LL är en som jag förstår men jag undrar vem den andra är. Samt något om att två bröder hetsat Hannes.

https://www.facebook.com/photo/?fbid...41703034854134
Citera
2022-05-17, 22:00
  #1852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Mamma till Hannes skriver att Hannes telefon har använts. Sen skriver hon om några kvinnor som tydligen skrattar åt att Hannes är borta, LL är en som jag förstår men jag undrar vem den andra är. Samt något om att två bröder hetsat Hannes.

https://www.facebook.com/photo/?fbid...41703034854134

Hon är vilsen, så full av tjack när detta hände uppe vid Sidsjön. Så nu jobbar hon på att döda sitt dåliga samvete. Intalar man sig nått riktigt länge så börjar man tro på skiten.. Sen lite guds hjälp på de iom att hon blivit döpt och frälst och fri ifrån sitt drogberoende, jada jada osv.
Citera
2022-05-20, 14:02
  #1853
Medlem
Vem som helst måste ju förstå att hon ljuger så in åt helvete! TYP: jag vände mig om så var han borta sen! Hur fan går det till?? Otroligt att polisen inte kunnat pressa henne mer!? Måste ju ligga bra till som årets mamma!
Citera
2022-12-18, 23:16
  #1854
Medlem
Att han inte hittas.. Finns det något nytt som kommit fram sen sist?
Citera
2022-12-19, 21:31
  #1855
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickisss
Att han inte hittas.. Finns det något nytt som kommit fram sen sist?

Det är ingen som letar. Det är inte mycket kvar av den kroppen, så det är nog enkelt att traska rakt förbi.

Tragiskt för grabben
Citera
2023-01-19, 13:58
  #1856
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Mamma till Hannes skriver att Hannes telefon har använts. Sen skriver hon om några kvinnor som tydligen skrattar åt att Hannes är borta, LL är en som jag förstår men jag undrar vem den andra är. Samt något om att två bröder hetsat Hannes.

https://www.facebook.com/photo/?fbid...41703034854134

Kan det vara så enkelt att abonnemanget har terminerats efter obetalda räkningar och en ny person har fått det numret? Nu har jag för mig att numren brukar vara vilande i minst 3 år innan det ges ut på nytt efter avslutat abonnemang.
Citera
2023-01-20, 08:33
  #1857
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Det är ingen som letar. Det är inte mycket kvar av den kroppen, så det är nog enkelt att traska rakt förbi.

Tragiskt för grabben

Men kan ingen åka dit och leta? Någon på Flashback som läser detta? Eller ljuger hon om platsen han försvann också tro? Isåfall kan han ju ligga varsomhelst.

Edit: läste om tråden nu och ja, han kan ju vara varsomhelst. Sjukt att polisen inte utrett vad som verkar vara ett mord.
__________________
Senast redigerad av Hamsterboll 2023-01-20 kl. 08:36.
Citera
2023-01-20, 08:41
  #1858
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Men kan ingen åka dit och leta? Någon på Flashback som läser detta? Eller ljuger hon om platsen han försvann också tro? Isåfall kan han ju ligga varsomhelst.

Edit: läste om tråden nu och ja, han kan ju vara varsomhelst. Sjukt att polisen inte utrett vad som verkar vara ett mord.

Det finns absolut ingenting som tyder på att detta är ett mord. Det enda de har är ett vittnesmål från en hög morsa som har en historik av att punda sönder sig själv, även tillsammans med sin son.
Citera
2023-01-20, 08:43
  #1859
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Det finns absolut ingenting som tyder på att detta är ett mord. Det enda de har är ett vittnesmål från en hög morsa som har en historik av att punda sönder sig själv, även tillsammans med sin son.

Men varför ljuger hon då? Inget verkar ju stämma i hennes historia och hans kropp är ju borta? Är det inte troligt att han tagit en överdos hemma hos henne och avlidit och hon har gömt kroppen till exempel?
Citera
2023-01-20, 09:36
  #1860
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Men varför ljuger hon då? Inget verkar ju stämma i hennes historia och hans kropp är ju borta? Är det inte troligt att han tagit en överdos hemma hos henne och avlidit och hon har gömt kroppen till exempel?


För att drogerna har ställt till de så pass så hon tror själv på det hon säger. Psykos? 🤷‍♂️
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback