2020-06-08, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Men antaganden om detta verkar i viss grad vara på grund av att man inte tycker hon söker som hon borde. Det är lite det jag är frågande till. Kan man verkligen anse att hon borde gå i skallgång eller liknande och fortfarande tro sig besitta folkvett? Givetvis är det väl möjligt att hon är inblandad eller kanske vet något hon inte berättar men det är på något sätt fånigt att beklaga sig över att hon inte går ut och riskera snubbla över sin ev döde son.

Jag tror inte det är anledningen till folks spekulationer. Som jag sa så tror jag att dom baserar det på att dom faktiskt vet vem hon är.

Dom flesta i den här tråden vet nog vem moderna är. Antingen ryktesvägar eller på ett personligt plan.
Citera
2020-06-09, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madein
Gillade eller gillar, det är frågan....
Har kontakt med en mycket nära vän till Hannes och har självt varit kompis med han, han stod sin mamma nära.
Citera
2020-06-09, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outside3
Har kontakt med en mycket nära vän till Hannes och har självt varit kompis med han, han stod sin mamma nära.

Menar att du skrev gillade, vilket för mej innebär att han inte längre skulle vara i livet...
För är han fortfarande i livet så gillar han ju sin mamma fortfarande.
Citera
2020-06-09, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Essal8030
Det är den stora frågan om att gilla eller ? Tragiska biten är väl att nu sökes Hannes och någon sitter tyvärr med svaret inom sig! Jag undrar bara om den eller andra inblandade mår bra nu ??
Nu förstod du nog inte riktigt symboliken här.... GillAR, som i att han fortfarande lever, gillaDE, som i han lever inte längre.....
Citera
2020-06-09, 18:39
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Menar att du skrev gillade, vilket för mej innebär att han inte längre skulle vara i livet...

Naturligtvis är han inte i livet
Citera
2020-06-09, 20:00
Medlem
Citat:
Har man inte besökt den världen förstår man kanske inte hur mycket man offrar. Och att man även kan älska sina föräldrar även om de brukar droger och beter sig irrationellt. Om H är i livet och älskar sin mamma så pass mycket så hade han nog hört av sig. *Spekulerar*
Citera
2020-06-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Naturligtvis är han inte i livet

Precis....statistiskt är han inte i livet hur man än vrider och vänder på det.
Citera
2020-06-09, 20:29
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staniola
Har man inte besökt den världen förstår man kanske inte hur mycket man offrar. Och att man även kan älska sina föräldrar även om de brukar droger och beter sig irrationellt. Om H är i livet och älskar sin mamma så pass mycket så hade han nog hört av sig. *Spekulerar*

Även fall där soc ingriper i hem där barn blir gravt vanvårdade och omplacerar dem så vill barnen ofta hem till föräldrarna. Det har väl säkert funnits stunder där Hs mor våndats över sitt dåliga moderskap och H var medveten om det.
Citera
2020-06-09, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Även fall där soc ingriper i hem där barn blir gravt vanvårdade och omplacerar dem så vill barnen ofta hem till föräldrarna. Det har väl säkert funnits stunder där Hs mor våndats över sitt dåliga moderskap och H var medveten om det.
Så sant vännen
Citera
2020-06-09, 23:07
Medlem
Det är väldigt tyst, både av rykten, polis och missing people.

Har alla slutat leta?
Citera
2020-06-10, 14:10
Medlem
Det känns helt overkligt att det är så tyst kring detta som det är. Det här är Sundsvall liksom. Någon/några vet någonting. Denne någon/några har med stor sannolikhet också pratat med någon/några.

Vad händer ens från polisens sida? Man hör ju inte ett knyst om någonting gällande detta.
Citera
2020-06-10, 14:12
Medlem
Men som av en fet jävla slump (!?) så cyklade Hammarn med tillhörande flickvän precis förbi, på Storgatan, då jag postade inlägget och kom från riktning polisstationen. Om dom såg fräscha och nyktra ut? Nja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in