Citat:
Ursprungligen postat av
flashback91
Följt denna tråd dagligen i princip, känns som det bara är en tidsfråga nu tills någon inte orkar sitta på sanningen längre, om någon vet något så snälla träd fram för hannes och hannes pappas skull, jag som många andra tror (hur hemskt det än är) att modern är inblandad på något sätt, hon beter sig väldigt lustigt kan jag tycka, även om det är svårt för en annan att sätta sig in en sådan situation, så känns hennes ageranden helt galna
Tja, hon är ett vrak, vrak beter sig ofta irrationellt och instabilt. Bristande förmåga att agera efter mest rationella alternativ. Inte alls sagt för att tycka synd om någon utan det är väl så det är och slöseri med energi att förvänta sig annat? Men för att anta att hon är inblandad bör det väl finnas något i bakgrunden. Som sagt, visst kan hemlösa pundare ha skulder som kanske slutar ui grov misshandel, men vem säljer på redis eller liknande till sådana belopp till en hemlös pundare så man är beredd att dra på sig kidnappning och mord? Särskilt slugt låter det ju inte. Däremot kanske hon känner till, eller anar om det skulle vara så att H blivit grovt misshandlad och avlidit, d. v. s. inte planerat mord för någon skuld?
Hon har ju postat någon SMs konversation från H som jag tycker låter lite märklig om det inte är någon bemärkelsedag, att morsan fyller år eller liknande. En 19 åring i en trassligfamilj som smsar "Du är bäst mamma. Älskar dig" och liknande i flera meddelanden låter nästan som han avsett att försvinna, liksom tröstar i förväg? Såvitt han inte fått något han tyckte var speciellt eller hon fyllde år eller liknande?